xcase Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ok, her er dealen.. skal kjøpe nytt annlegg. dvs. 1 stk reciever og 2 stk gulvhøytalere. Kan gjerne være surroundreciever, har høytalere liggende som jeg kan bruke til bakhøytalere o.l. om det blir aktuelt. Men anyway, 1 stk reciever og 2 stk høytalere er det jeg skal ha. noen som har noe å anbefale for 5-6 lapper? har studert på cerwin vega v12-f høytalere o.l. er dette høytalere med trøkk? og hvilken reciever bør jeg ha for å drive dette? jeg skal ha et annlegg som spiller høyt. da helst så høyt at jeg kan skape nabokrangler om ønskelig. trenger ikke kjempe-lyd-kvalitet ved høy spilling, grunnet at om jeg vil kose meg med musikk, spiller jeg ikke høyt uansett. tips mottas med klem Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...cat=12&mypage=2 http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...cat=13&mypage=2 f.eks Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Reciver: 2x65 watt i 4 ohm (kont. effekt, begge kanaler i drift, 1kHz, 0,7% forvrengning) Høyttalere Men er det viktig med reciver??? Fordi du kan få en forsterker til samme pris med mer kraft, men da mister du radioen... eks: Denne: 2 x 160 watt dynamisk effekt i 4 ohm eller så funker sikkert denne forsterkeren bra sammen med cerwin vega v12-f Endret 14. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
xcase Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 tok å kjøpte NAD T752 for 2900kr på QXL nå. 2 år gammel.. skal kjøpe et par Cerwin Vega V12-F. Dem skal brukes som front-høytalere, så skal jeg ha de 2 høytalerene jeg har nå som bakhøytalere i et surround-oppsett. Får se hva jeg gjør med centeren... Håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 husk at du må ha samme merke på centeren som på front, ellers blir det forskjellig klag... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 må ikke men det er lurt. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 tok å kjøpte NAD T752 for 2900kr på QXL nå. 2 år gammel.. skal kjøpe et par Cerwin Vega V12-F. Dem skal brukes som front-høytalere, så skal jeg ha de 2 høytalerene jeg har nå som bakhøytalere i et surround-oppsett. Får se hva jeg gjør med centeren... Håper jeg blir fornøyd Kjøp heller CERWIN-VEGA E-712,de er bedre enn V12-F. Du må regstrere deg som Cybertainment medlem for å kjøpe E-712. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 CERWIN-VEGA E-712,de er bedre enn V12-F. Du må regstrere deg som Cybertainment medlem for å kjøpe E-712. Ja det var ikke dumt! Kjøp heller de enn V12-F Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 hva er hovedforskjellene mellom desse? syns designet på v12-f var betydelig penere. men om e-712 har vesentlig bedre lydkvalitet så blir det viktigere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 enig det med designet, har ikke selv hørt noen av de?? men du kan jo sende en mail til hifi-klubben og spørre om du kan stikke ned dit å høre på de Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 yup.. skal dit på lørdag. skal sjekke da. (er 2-3 times kjøring :S) vet dem har 12-f'en der da, har avtalt lytting, skal ringe i morgen å høre om dem har e'en inne og.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 fett da. hehe 2-3timer er mye!!! Når jeg sa stikke tenkte jeg tiden jeg bruker (10min) Men lykke til med lyttingen da Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 ikke alle som bor i by vet du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå