T_ac_S Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Oppdatert info: Billetter er nå til salgs. Til dere som bor i Gjøvik/toten-traktene, så kan disse kjøpes på Norli (bokhandel) på Gjøvik. Kommer dere feks litt lengre ifra, har vi laget en løsning på ticket.suntime.no hvor dere kan registrere dere, bestille billett og vi sender den i posten til dere! Vi jobber med en online løsning for kjøp av billetter, men denne vil desverre ikke bli ferdig til årets Suntime Gathering! Vi gleder oss til å seg deg på Suntime Gathering 2005! Edit: Du kan også treffe oss på #suntime @ Efnet hvis du lurer på noe! Endret 4. september 2005 av T_ac_S Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 I'll be there Er fra Lena btw Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Kjempebra! PS: Dra med deg alle du kjenner, årets STG blir det beste i rekken! Fortsatt billetter igjen!! Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ticket.suntime.no er nå åpen for hele Toten, Biri og Snertingdal. Samt resten av landet som ikke har postnr som starter med 28xx. Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Snart utsolgt! Skal du være med på årets Suntime Gathering 2005, bør du snart kjøpe deg billett! Norli på Gjøvik har nå mottat de 20 siste billettene og vi har bare noen få igjen på ticket.suntime.no Så folkens, løp og kjøp! Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg og iallefall 6 andre er der 1-4 oktober SEES! gleder meg mye:D Lenke til kommentar
Havon Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gleder meg hadde håpa på Age of Empires II compo da Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Vi stenger nå Ticket-siden vår pga at betalinger som blir lagt til forfall kommende uke, ikke nødvendigvis rekker inn på vår konto før Suntime Gathering starter. Til dere som enda ikke har fått kjøpt billett, ta kontakt på [email protected] så ordner vi en løsning. Norli har enda igjen noen billetter, så du kan evt. få noen til å kjøpe med til deg.. Vel møtt til Suntime Gathering 2005! //T_ac_S Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jaaaaa!; i morgen gutta (og jenter da seff <3 ) det er da det skjer! noen som gleder seg eller? Lenke til kommentar
Havon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 gleder meg noen som spiller Age of empires II og \ eller BFME som skal på stg ell? Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Detta er kjempe morro, det ensete som ikke skulle vært her er en liten fjortiss som heter ******. historie: Vel... jeg starter wow logger inn på charen min og stikker på dass:P når jeg komer tilbake er jeg kicka fra guilden og kommer IKKE inn igjen. dette var hans skyld. Endret 4. oktober 2005 av GoUrmet Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå er det siste dag av STG 2005 og jeg må si jeg er fornøyd. har storkost meg. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Detta er kjempe morro, det ensete som ikke skulle vært her er en liten fjortiss som heter ismail. historie: Vel... jeg starter wow logger inn på charen min og stikker på dass:P når jeg komer tilbake er jeg kicka fra guilden og kommer IKKE inn igjen. dette var hans skyld. mener han er med i HOR klanen. møtte dem på Brøttum lan. de sitter å skriker og bråker.. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 JA... han fra HoR klanen... Han er faen meg en selvgod liten dritunge. Men anyways, Jeg har hatt det dritmorro. Litt kjeie toaletforhold. Men ellers har det vært knall:) Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Håper dere har hatt det bra! Vi i crew vil bare bruke anledningen til å takke alle deltagere, dette har vel vært det beste STG sålangt! MEN; Vi kommer tilbake neste høstferie, bedre, raskere, penere og med mer lyd! Takk for i år! //T_ac_S Endret 22. oktober 2005 av T_ac_S Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Div. bilder fra Suntime Gathering 2005 for de som er nyskjerrige: Frode @ Suntime Gathering 2005 //T_ac_S Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 mener han er med i HOR klanen. møtte dem på Brøttum lan. de sitter å skriker og bråker.. 4948046[/snapback] BrøttumLAN eier Lenke til kommentar
Havon Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ikke uten age of empires II eller III compo.... da suger det tbh Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 ikke uten age of empires II eller III compo.... da suger det tbh 5054313[/snapback] Blir AoE II neste gang også vettu. Var ikke klar over at du eksisterte på andre steder enn BLANformuet jeg Lenke til kommentar
Havon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 da kommer jeg finnes på mange andre forum oxo ja, men under andre nick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå