Gå til innhold

Suntime Gathering (STG) 2005

Anbefalte innlegg

Oppdatert info:

Billetter er nå til salgs. Til dere som bor i Gjøvik/toten-traktene, så kan disse kjøpes på Norli (bokhandel) på Gjøvik.

Kommer dere feks litt lengre ifra, har vi laget en løsning på ticket.suntime.no hvor dere kan registrere dere, bestille billett og vi sender den i posten til dere! Vi jobber med en online løsning for kjøp av billetter, men denne vil desverre ikke bli ferdig til årets Suntime Gathering!

Vi gleder oss til å seg deg på Suntime Gathering 2005!

Edit: Du kan også treffe oss på #suntime @ Efnet hvis du lurer på noe!

Endret av T_ac_S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vi stenger nå Ticket-siden vår pga at betalinger som blir lagt til forfall kommende uke, ikke nødvendigvis rekker inn på vår konto før Suntime Gathering starter.

Til dere som enda ikke har fått kjøpt billett, ta kontakt på [email protected] så ordner vi en løsning.

Norli har enda igjen noen billetter, så du kan evt. få noen til å kjøpe med til deg..

Vel møtt til Suntime Gathering 2005!

//T_ac_S

Lenke til kommentar

Detta er kjempe morro, det ensete som ikke skulle vært her er en liten fjortiss som heter ******. historie: Vel... jeg starter wow logger inn på charen min og stikker på dass:P når jeg komer tilbake er jeg kicka fra guilden og kommer IKKE inn igjen. dette var hans skyld.

Endret av GoUrmet
Lenke til kommentar
Detta er kjempe morro, det ensete som ikke skulle vært her er en liten fjortiss som heter ismail. historie: Vel... jeg starter wow logger inn på charen min og stikker på dass:P når jeg komer tilbake er jeg kicka fra guilden og kommer IKKE inn igjen. dette var hans skyld.

mener han er med i HOR klanen. møtte dem på Brøttum lan. de sitter å skriker og bråker..

Lenke til kommentar

Håper dere har hatt det bra! Vi i crew vil bare bruke anledningen til å takke alle deltagere, dette har vel vært det beste STG sålangt!

MEN; Vi kommer tilbake neste høstferie, bedre, raskere, penere og med mer lyd!

Takk for i år!

//T_ac_S

Endret av T_ac_S
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...