T_ac_S Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) 1 til 4 Oktober er det igjen klart for årets Suntime Gathering. Årets gathering er den 4 i Kallerudhallen på Gjøvik, men det er det 11 i rekken. Nettverket vil i år også kjøre ett 10/100Mbit switchet nett. Alle bordswitcher har en 1Gbit full duplex fiberuplink mot backboneswitch, noe som skulle gi en aksptabel hastighet internt i nettet. Alle servere står på en 2Gbit full duplex fiber direkte i backbone. Internett blir levert av HIG (Høgskolen I Gjøvik)/Uninett via fiber. Se Suntime Gathering for mer info! Endret 18. september 2005 av T_ac_S Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 13. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Oj.. sorry.. skal aldri skje igjen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 Ser jo interessant ut detta, men når jeg se å "gathering" i navnet fikk jeg automatisk assosiasjoner til TG.. Ikke bra! Ellers utrolig fet linje, men er ingen info på siden så fortell litt her istedenfor.. Antall plasser f.eks.? Bilder fra tidligere LAN? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 14. august 2005 Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 dette virker greit nok. tipper at eg kommer til å kommer på det lanet Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 14. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Ser jo interessant ut detta, men når jeg se å "gathering" i navnet fikk jeg automatisk assosiasjoner til TG.. Ikke bra!Ellers utrolig fet linje, men er ingen info på siden så fortell litt her istedenfor.. Antall plasser f.eks.? Bilder fra tidligere LAN? Hei! Grunnen til at det er så lite info, er at vi driver å legger opp info fortløpende ettersom brikkene faller på plass. Ingen assosiasjoner med TG for oss, selv om de skulle likt å hatt domenet vårt (gathering.no) Vi holder til på Gjøvik, som forsåvidt ikke er mange mil fra Hamar, men nok om det. Ellers 280 plasser, det blir compoer med premier (mer info kommer), foredrag/workshops, underholdning (jobber med saken).. Noe bilder kan sees her: Sub's hjemmeside Ellers så følg med på Suntime's websider. Endret 14. august 2005 av T_ac_S Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Hm ser interresangt ut! Skal ikke se bort fra at det kommer en søt liten 98 moddel passat fra Hamar med meg og PC-en oppi nei Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Hm ser interresangt ut!Skal ikke se bort fra at det kommer en søt liten 98 moddel passat fra Hamar med meg og PC-en oppi nei Du er hjertlig velkommen! Dessverre ser det ut til at høstferien for Hedmark ikke faller på samme uke som i Oppland.. Men får håpe det kommer noen fra "gærne sia" likevell Vil prøve å få til billettutsalg både på Lillehammer og evt. Hamar.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Hm, det var litt verre. Men det blir arrangert i en helg, for da kan jeg jo komme da! Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hm, det var litt verre. Men det blir arrangert i en helg, for da kan jeg jo komme da! Vi åpner lørdag 1 oktober klokka 1800. Uke 39. Stenger tirsdag 4 oktober klokka 1200. Uke 40. Uke 40 er høstferien i Oppland. Hedmark har høstferie uke 41. Endret 15. august 2005 av T_ac_S Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 STG er bare best! Anbefales! Kommer definitivt til STG i år også ja! Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Man ofrer vel et par dager skole fol lan? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 hva blir prisen på gatheringen da? Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 17. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 hva blir prisen på gatheringen da? Prisen blir den samme som i fjor, dvs 250,- for deltagere med PC. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. august 2005 Rapporter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) ah, genialt! flott at det blir suntime før jeg skal i garden! EDIT: blir det aldersgrense i år btw? har unngått stg to ganger nå pga alt for mange drittunger (les: cs-drittunger) Endret 17. august 2005 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 18. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Hei igjen. Nei, det blir ikke aldersgrense i år heller. Vi som arrangerer Suntime Gathering, vi gjør dette bla. for at de som kanskje er for unge til å dra på TG, også skal kunne ha ett tilbud. Men, hvis du ikke har vært på STG på to år, så kan jo ting ha forandret seg.. Folk vokser opp, andre kommer til. Tipper at de fleste deltagerene er rundt 17-21 år. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 håper det. må nesten dra dit i år siden jeg ikke får dratt på noe annet på nesten to år . Hva slags spill skal det være compo i? *håper på wc3:TFT!* Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke endelig bestemt, men de som er klare er: CS 1.6 WC3 TFT Rallysport Challenge (på xbox). I tillegg kommer vi til å holde compoer i et eller flere av de gode gammle klassikerne. (Quake, Unreal, Deltaforce osv.) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 19. august 2005 Rapporter Del Skrevet 19. august 2005 hadde vært artig med quake 2 compo! :!: Lenke til kommentar
Wice Skrevet 29. august 2005 Rapporter Del Skrevet 29. august 2005 Bor i Øyer, kanskje jeg Kommer en tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå