Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Suntime Gathering (STG) 2005

Anbefalte innlegg

1 til 4 Oktober er det igjen klart for årets Suntime Gathering.

Årets gathering er den 4 i Kallerudhallen på Gjøvik, men det er det 11 i rekken.

Nettverket vil i år også kjøre ett 10/100Mbit switchet nett. Alle bordswitcher har en 1Gbit full duplex fiberuplink mot backboneswitch, noe som skulle gi en aksptabel hastighet internt i nettet. Alle servere står på en 2Gbit full duplex fiber direkte i backbone. Internett blir levert av HIG (Høgskolen I Gjøvik)/Uninett via fiber.

Se Suntime Gathering for mer info!

logo1.jpg

Endret av T_ac_S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser jo interessant ut detta, men når jeg se å "gathering" i navnet fikk jeg automatisk assosiasjoner til TG.. Ikke bra!

Ellers utrolig fet linje, men er ingen info på siden så fortell litt her istedenfor.. :) Antall plasser f.eks.? Bilder fra tidligere LAN?

Hei!

Grunnen til at det er så lite info, er at vi driver å legger opp info fortløpende ettersom brikkene faller på plass.

Ingen assosiasjoner med TG for oss, selv om de skulle likt å hatt domenet vårt (gathering.no) Vi holder til på Gjøvik, som forsåvidt ikke er mange mil fra Hamar, men nok om det.

Ellers 280 plasser, det blir compoer med premier (mer info kommer), foredrag/workshops, underholdning (jobber med saken)..

Noe bilder kan sees her: Sub's hjemmeside

Ellers så følg med på Suntime's websider.

Endret av T_ac_S
Lenke til kommentar
Hm ser interresangt ut!

Skal ikke se bort fra at det kommer en søt liten 98 moddel passat fra Hamar med meg og PC-en oppi nei :)

Du er hjertlig velkommen!

Dessverre ser det ut til at høstferien for Hedmark ikke faller på samme uke som i Oppland.. Men får håpe det kommer noen fra "gærne sia" likevell :D

Vil prøve å få til billettutsalg både på Lillehammer og evt. Hamar..

Lenke til kommentar
Hm, det var litt verre. Men det blir arrangert i en helg, for da kan jeg jo komme da!

Vi åpner lørdag 1 oktober klokka 1800. Uke 39.

Stenger tirsdag 4 oktober klokka 1200. Uke 40.

Uke 40 er høstferien i Oppland. Hedmark har høstferie uke 41.

Endret av T_ac_S
Lenke til kommentar

Hei igjen.

Nei, det blir ikke aldersgrense i år heller. Vi som arrangerer Suntime Gathering, vi gjør dette bla. for at de som kanskje er for unge til å dra på TG, også skal kunne ha ett tilbud.

Men, hvis du ikke har vært på STG på to år, så kan jo ting ha forandret seg.. Folk vokser opp, andre kommer til.

Tipper at de fleste deltagerene er rundt 17-21 år. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...