Undereksponert Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hentet min nye Nokia 6020 i dag og er sålangt veldig fornøyd (ikke at jeg har fått testa den skikkelig enda da men). Men har et problem, telefonen tror jeg har kobla på handsfree. Dette gjør at det ikke går an å bruke den til tale uten å koble til handsfree. Når jeg kobler på handsfree funker den fint, det er bare det at den ikke registrerer at jeg kobler den fra. Noen som har vært borti samme problem? Ved nærmere ettersyn funker den ikke med datakabelen heller, antagelig fordi den tror handsfreeen er kobla til? Må også legge til at alt funka fint tidligere i dag. Kan da vel ikke være noe galt jeg har gjort med innstillingene? Takknemlig for all hjelp jeg kan få. Edit: Tror faktisk det ordna seg nå, kobla til og fra datakabelen noen ganger så plutselig reagerte telefonen. Snodig... Edit 2: Nei, nå kom feilen igjen. Telefonen lå på nattbordet mens jeg sov, og når jeg voknet hadde det symbolet for handsfree kommet fram igjen. Løsningen var samme som sist, koble til og fra datakabelen noen ganger. Blir vel å ta turen innom enten innom butikken eller et verksted i morgen da, så får vi se. Endret 14. august 2005 av Undereksponert Lenke til kommentar
shakur Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Trekker opp en gammel tråd her. Har du funnet noe permanent løsning på dette? Har plutselig fått samme problem med min 6021, tror det dukket opp etter at jeg plugget i laderen her om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå