Nitrius Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Blant folket som spiller RTW, er denne modden mye brukt? f.eks online kan man spille med denne modden online? vis ja er det mange som gjør det? eller er det ikke noe vits? Og hva syns dere om modden? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva gjør denne modden? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 http://www.rometotalrealism.com/ Ta deg en titt innom der Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Denne modden blir veldig mye spilt ja. Det er faktisk hauger av folk som ikke har spilt vanlig R: TW siden den første R: TR -modden var ferdig. Det kan vel virke som om folk liker det da... For å si det sånn: Har man de samme filene, kan man spille sammen. Etter at jeg så litt på Multiplayeren når den hadde komt ut, la jeg merke til at det på alle kartnavnene var skrevet: R: TR foran kartnavnet. Så det for eksempel sto: R:TR - British Grassland. Like etter at R: TR kom ut, kunne jeg se mange R: TR -spill der, men dessverre ikke nå, når jeg stakk en tur innom. Men det kan også godt bety at mange nå holder på med Single Playeren og lignende i modden nå. Mine meninger om modden er vel egentlig delte. Jeg liker modden, men syns egentlig ikke at de skal være så veldig opptatt av å få det 100% realistisk. Spilte den noen dager, men av en eller annen merkelrlig grunn har jeg nå fått helt "Vanilla" Rome Total War -takter. Og spiller ikke noe annet. Ikke spør meg hvorfor... Men de har gjort et godt arbeide med modden, men mulig latt fakta bli prioritert framfor fantasi. ( Ikke vondt ment! ) Men noen liker jo det også . TSP Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg har spillt så mye RTR at, I can never go back!! til vanlig. blandt ennet er missiler helt ubruklige i vanlig R, så å kjøpe missilunits er bortkaste penger, i RTR er missiler ekstremt effektive å tynne ut rekkene til fi. noe som gjør at man ikke bare lager hærer med legionerer eller spartan hoplolits. men må ha litt varierende typer units. merserneries har også blitt bifa opp, og man kan virklig finne gode units der, spesielt hvis man spiller en land med lite archers og slingers. og ja det går greit å spille på nett, spillte både i går og dagen før det, det er jo så klart kulest å spille med folk du kjenner da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Skjønner, men tenkte på er denne modden er populært å spille online med? slik at jeg ikke trenger å lete meg ihjel for å finne et game liksom... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du kan jo bare følge TSP sin supre guide tell å ha både Vanlig RTW og RTR innstalert sammtidig, så kan du bruke rtr tell singleplayer og vanilla tell multiplayer. Hvis du vil værra på den sikre siden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hehe, er jo ikke akkurat brilliant guide . Men du kan se på side 5 i FAQen til Shicca, eller i Patcher, mods og sider -tråden til Orresnei. Så kan du fritt gå gjennom "mini" -guiden min, og dermed få to (eller fler) forskjellige snarveier, så du kan velge mellom hva du vil spille, uten mye kopieringstyr fram og tilbake. Barbarian Invasion vil forresten ha en skikkelig "mod-management" Så du slipper mange kopier og snarveier... TSP Endret 14. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Det vet jeg, har allerede lest det Er bare at jeg lurer på om modden er mye brukt online, og kansje den blir brukt på lik linje som vanilla RTW online? eller ikke? Tenkte jeg bare ville ha et svar på det. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det vet jeg, har allerede lest det Er bare at jeg lurer på om modden er mye brukt online, og kansje den blir brukt på lik linje som vanilla RTW online? eller ikke? Tenkte jeg bare ville ha et svar på det. Jeg tviler sterkt på at den blir spilt like mye online som vanilla. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 vil tro kanskje 10-20% som har rome bare spiller RTR og da vil jeg tro at 20 % av de som spiller på nett spiller RTR Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jupp skjønner, får vel ta å leste ned modden slik at jeg får testet den værtfall. Så takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå