petter_n Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Har ett forslag til en "mulig" måte å bli kvitt noe av de useriøse brukerne av forumet. Hva med å lage ett sted hvor en kan stemme på en bruker som en syns ikke passer inn som f.eks denne fra "Krenshar# http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=45490&forum=25 Når en bruker får tilstreklig nok stemme bør det være grund go nok til å undersjøke hva vedkomende egentlig driver med her på forumet. Vell bare ett forslag fra min side til å prøve å få luket vekk endel ugress her inne, og det trengs for jeg vet det er folk som har prøvd å få hjelp her, men istedefor fått sånne useriøse svar og blitt skremt vekk og det ønsker vi vell ikke ? Lenke til kommentar
LemonDog Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Det er forsåvidt en OK ide, men hvordan skal man hindre at dette misbrukes? Enkelte vil nok helt sikkert bruke dette til å forsøke og kvitte seg med folk de rett og slett ikke liker. Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Vell det er jo den vanskelige delen med det nesten uansett hva man finner på men når en bruker får "mange" stemmer så kan jo en moderator ta å kikke på hva den brukeren har postet den senere tiden da. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 dere kan rate brukere om dere bruker forum.hardware.no/frames /me har (7.2/4) poeng :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hmpf, jeg får legge inn en 1'eren på deg da :razz: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 *hoppe på karrusellen* /me har 8,8/4 anyway: jeg er redd noe sånt kan dele opp forumet i "gjenger". "hvis du stemmer topp på meg så stemmer jeg topp på deg" osv. "nei han klaga på meg, kom så stemmer vi begge bånn på'n!" amund: ser det blir noe av frames, men fytti så tungvint det var for folk som ikke er vandt til den! holder meg til classic-style ei stund enda. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 synes det rating greiene var tull. jeg hadde 10 på sjanten nå bare for å prøve, og vips gikk han rett til himmels :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 fondus: kanskje fordi jeg har så få stemmer? profilerer meg kanskje ikke riktig? nei, .no-style er patetisk, vi gjør det big US-style; valgkampanjer i flere titalls millioner klassen, hvor man scorer 10/10 poeng ved å la et barn sitte på fanget, men bare 2/10 ved å hjelpe et eldrehjem mot å gå konk! og plakatene skal selvsagt være i skarpe farger: "STEM 10 PÅ SJANTEN! HAR DIGITALT BARN PÅ FANGET!" (ikke si noe til NSA, gi meg de 5 minuttene det tar før de oppdager det til å stikke av!) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 jeg har 2.8/5 jeg ... Lenke til kommentar
petter_n Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Hmm neivel det falt ikke i smak ser jeg, var bare noe jeg kom på da jeg satt å leste litt her inne i sta for det er ikke mulig for ett oppegående meneske å kome på så mye tåplig tekst som enkelte her gjør. Er det ingen andre som har noen forslag å komme med da ? Og du "fondus" kan du definere _kule_? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 22:12, petter_n skrev:Og du "fondus" kan du definere _kule_? Kule personer er slike som meg Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 17:24, petter_n skrev:Har ett forslag til en "mulig" måte å bli kvitt noe avde useriøse brukerne av forumet. Hva med å lage ett sted hvor en kan stemme på en bruker som en syns ikke passer inn som f.eks denne fra "Krenshar# http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=45490&forum=25Når en bruker får tilstreklig nok stemme bør det være grund go nok til å undersjøke hva vedkomende egentlig driver med her på forumet.Vell bare ett forslag fra min side til å prøve å få luket vekk endel ugress her inne, og det trengs for jeg vet det er folk som har prøvd å få hjelp her, menistedefor fått sånne useriøse svar og blitt skremt vekk og det ønsker vi vell ikke ? FBI! CIA! SEFO???? Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 22:48, Anders Leipsland skrev: Quote: Den 2002-08-06 22:12, petter_n skrev: Og du "fondus" kan du definere _kule_? Kule personer er slike som meg Jeg har hørt at usikkre menn, er selv digger... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hvis jeg ikke liker noen av dere - og jeg stemmer alle sammen bort - da blir jeg jo alene her inne da Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 kanskje vi skal vote ut alle moderatorene :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 23:44, Anders Leipsland skrev:kanskje vi skal vote ut alle moderatorene :razz: Grrrr Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvor kan man se hva slags karakter man har? Og hva slags karakter har jeg? Kan noen legge ut en fullstendig link? :???: Edit: Hei og takk for hjelpen borre. :smile: [ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-08-08 00:59 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Gå til http://forum.hardware.no/frames og klikk deg inn på en av trådene du har svart i (f.eks. denne). Der ser du at du har karakter 1.0 som er gitt av 1 person. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-08-08 00:30):Hvor kan man se hva slags karakter man har? Og hva slags karakter har jeg?Kan noen legge ut en fullstendig link? :???: her?` Du har foresten (1.0/1) C. Alshus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå