Gå til innhold

Stemme på useriøse brukere ??

Anbefalte innlegg

Har ett forslag til en "mulig" måte å bli kvitt noe av

de useriøse brukerne av forumet. Hva med å lage ett sted hvor en kan stemme på en bruker som en syns ikke passer inn som f.eks denne fra "Krenshar# http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=45490&forum=25

Når en bruker får tilstreklig nok stemme bør det være grund go nok til å undersjøke hva vedkomende egentlig driver med her på forumet.

Vell bare ett forslag fra min side til å prøve å få luket vekk endel ugress her inne, og det trengs for jeg vet det er folk som har prøvd å få hjelp her, men

istedefor fått sånne useriøse svar og blitt skremt vekk og det ønsker vi vell ikke ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*hoppe på karrusellen*

/me har 8,8/4

anyway: jeg er redd noe sånt kan dele opp forumet i "gjenger". "hvis du stemmer topp på meg så stemmer jeg topp på deg" osv. "nei han klaga på meg, kom så stemmer vi begge bånn på'n!"

amund: ser det blir noe av frames, men fytti så tungvint det var for folk som ikke er vandt til den! :grin: holder meg til classic-style ei stund enda.

Lenke til kommentar

fondus: kanskje fordi jeg har så få stemmer? profilerer meg kanskje ikke riktig? :grin:

nei, .no-style er patetisk, vi gjør det big US-style; valgkampanjer i flere titalls millioner klassen, hvor man scorer 10/10 poeng ved å la et barn sitte på fanget, men bare 2/10 ved å hjelpe et eldrehjem mot å gå konk! og plakatene skal selvsagt være i skarpe farger: "STEM 10 PÅ SJANTEN! HAR DIGITALT BARN PÅ FANGET!" :roll: (ikke si noe til NSA, gi meg de 5 minuttene det tar før de oppdager det til å stikke av!)

Lenke til kommentar

Hmm neivel det falt ikke i smak ser jeg, var bare noe jeg kom på da jeg satt å leste litt her inne i sta for det er ikke mulig for ett oppegående meneske å kome på så mye tåplig tekst som enkelte her gjør.

Er det ingen andre som har noen forslag å komme med da ?

Og du "fondus" kan du definere _kule_?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-06 17:24, petter_n skrev:

Har ett forslag til en "mulig" måte å bli kvitt noe av

de useriøse brukerne av forumet. Hva med å lage ett sted hvor en kan stemme på en bruker som en syns ikke passer inn som f.eks denne fra "Krenshar#

Når en bruker får tilstreklig nok stemme bør det være grund go nok til å undersjøke hva vedkomende egentlig driver med her på forumet.

Vell bare ett forslag fra min side til å prøve å få luket vekk endel ugress her inne, og det trengs for jeg vet det er folk som har prøvd å få hjelp her, men

istedefor fått sånne useriøse svar og blitt skremt vekk og det ønsker vi vell ikke ?

:lol: FBI! CIA! SEFO????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...