Gå til innhold

når kommer neste forumversjon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Ja si det. Ueland har hatt ferie som oss andre, og har også prøvd å få IPB -folka til å løse noen problemer for han. Han sa noe i forrige helg om å fikse litt med forumet da, men vet ikke om det ble noe av det. Og det er nok likevel en del som gjenstår.

En ting er hvertfall sikkert!

Den kommer når den kommer ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Berg @ 14/08/2005 : 22:10)
QUOTE (complexity @ 14/08/2005 : 21:03)
det blir jo jævli fett det da!!

Åh? Kommer det så mye nytt og revolusjonerende?

Var det eg og lurte på...personlig håper eg på ein ting, at det blir mulig å søke. Opplever stadig vekk at eg søker på 2 ord, med "and" i mellom og likevel søker den etter første ordet, og nei, det er ikkje ord på 3 bokstavar.

Lengter etter ein søkemotor som kan søke etter "LCD DVI". Har aldri brukt "or" og ser heller ikkje kva den skal være godt for.

Lenke til kommentar

QUOTE (zeph @ 14/08/2005 : 21:14)
Lengter etter ein søkemotor som kan søke etter "LCD DVI". Har aldri brukt "or" og ser heller ikkje kva den skal være godt for.

Trebokstavsgrensen er vel en begrensning innenfor MySQL som er vanskelig å fjerne, ikke i forumet(?).

Lenke til kommentar

QUOTE (Gimper @ 15/08/2005 : 08:37)
QUOTE (zeph @ 14/08/2005 : 21:14)

Trebokstavsgrensen er vel en begrensning innenfor MySQL som er vanskelig å fjerne, ikke i forumet(?).

Forumet hadde søk på både to og tre bokstaver tidligere, men dette ble fjernet av en grunn som er uvisst for meg. Så nei, det er nok ikke begrensninger i MySQL som er problemet.

Lenke til kommentar

QUOTE (Orjanp @ 15/08/2005 : 10:26)
QUOTE (@kd @ 14/08/2005 : 21:48)
I følge Ueland er den Rett Rundt Hjørnet.

Har ikke det vært rett rundt hjørnet siden desember 2004. Var vel da det i utgangspunktet skulle komme.

Derfor jeg skrev med store bokstaver og Trademark. :wee:

Lenke til kommentar

QUOTE (Orjanp @ 15/08/2005 : 10:26)
QUOTE (@kd @ 14/08/2005 : 21:48)
I følge Ueland er den Rett Rundt Hjørnet.

Har ikke det vært rett rundt hjørnet siden desember 2004. Var vel da det i utgangspunktet skulle komme.

Det skulle det ja, men da dukket det opp div problemer med programvaren, samt serveren som ikke ville samarbeide lengre.

Nå er dog serveren reparert og programvaren snill og god, og jeg driver og pusler med endringer som legges ut på testforumet vårt etter hvert.

En eksakt dato kommer når vi har fått utført en del testoppgraderinger, slik at vi vet at alt vil gå som planlagt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...