olear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Graveman er tross alt i versjon 0.3.x Greit nok, men jeg ville iallefall ikke brukt et program med slike mangler. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) graveman ser fint ut, men kan ikke finne "brenn ISO" muligheter Duplicate CD - Trykker så til høyre der det står "duplicate from...". Der er vel CD-ROMen din, men trykker du der, kan du velge fra iso i stedet. Det var bra program ja, hadde jeg aldri hørt om . Endret 15. august 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har du GNOME har den innebygd moglegheit for å brenne ISO-ar. Som sagt har Graveman ISO-moglegheit under "Duplicate CD" Endret 15. august 2005 av objorkum Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 graveman blir sikkert bedre med tiden Lenke til kommentar
bluet Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg bruker mkisofs og cdrecord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå