genstian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hvilket cd/dvd brenne program bruker DU? jeg bruker gnomebaker og er rimelig fornøyd, men det ser du som at for at jeg skal kunne brenne cden så må jeg være root. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bruker k3b, men skal nok hoppe over på en gtk-basert en snart. Om du må være root eller ikke kommer vel bre an på rettigheter. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Brukar Graveman som eg meinar er det beste GTK-brenneprogrammet. hotstian: Det er no vel berre snakk om reittigheitar på CD-ROM-devicet. ls -l /dev/<device> Post resultatet her. Merk at /dev/cdrom berre er ein symlink. Lenke til kommentar
hugh Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 growisofs for DVD og cdrecord for CD. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 K3B som frontend for det obligatoriske cdrecord. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bruker GnomeBaker. Brenner for det meste kun ISO-er til CD uansett, så avanserte musikkfilbrenningsfunksjoner trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bruker oftest å brenne ISO'er så eg bruker bare Write to disc funksjonen i Gnome.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gløymte å sei at eg 80% av gangane brukar GNOME sin innebygde brennar til å brenne data-CDar og ISOar. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Gnome, eller noen ganger K3B. Håper det kommer noe som matcher K3B for Gnome snart... Men K3b er et utrolig konge program! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bruker k3b, og er veldig fornøyd. Har ikke brukt det så veldig lenge, og før det brukte jeg xcdroast. Det programmet var ikke så fantastisk, men det gikk greit å brenne en datacd nå og da. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bruker k3b, fordi jeg synes det rett og slett er det beste brenneprogrammet til GNU/Linux. Ekstra positivt er at det er portet til FreeBSD. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Brukar Graveman som eg meinar er det beste GTK-brenneprogrammet. hotstian: Det er no vel berre snakk om reittigheitar på CD-ROM-devicet. ls -l /dev/<device> Post resultatet her. Merk at /dev/cdrom berre er ein symlink. fikk fiksa det nå Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Brukar Graveman som eg meinar er det beste GTK-brenneprogrammet. Takker for tipset. Det programmet funker innmari bra. Lenke til kommentar
glad Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Gravman, Det er det beste programmet jeg har brukt Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Graveman er nice ja. Eg hadde ikkje høyrt om det eg heller, men fekk det med Dropline GNOME (GNOME for Slackware). Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 graveman ser fint ut, men kan ikke finne "brenn ISO" muligheter Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Gravman, Det er det beste programmet jeg har brukt Hvor bra er et brenneprogramm som ikke støtter "on the fly"? Graveman! cannot (but will): * copy dvds (DVD9 to DVD9, DVD9 to DVD5) * burn data cd and dvd on the fly * burn mixte cd * burn .bin/.cue * burn video DVD * view past sessions in multissessions cd Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Graveman er tross alt i versjon 0.3.x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå