linthoo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hva er best av creative 2zs og asus a8n Sli sitt integrerte 7.1 sorround kort ? Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ZS lydkortet er _mye_ bedre, byttet slev for noen dager siden og forskjellene over utrolig. Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Støtter opp den. kjøpte selv audigy 2 tidligere i år. hørte stor forskjell øyeblikkelig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 pci lyd kort er bedre enn integrerte selv har jeg integrert, men skal bytte det ut snart. Så fort jeg får pc'en til å fungere igjen Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 pci lyd kort er bedre enn integrerte selv har jeg integrert, men skal bytte det ut snart. Så fort jeg får pc'en til å fungere igjen Hvilke lyd kort skal du da gå for? Når kommer det nye X-FI eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
firepack3 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 pci lyd kort er bedre enn integrerte selv har jeg integrert, men skal bytte det ut snart. Så fort jeg får pc'en til å fungere igjen Hvilke lyd kort skal du da gå for? Når kommer det nye X-FI eller hva det nå heter? Tipper det kanskje kommer i september/oktober iflg dette: (står at de blir release denne mnd) http://www.creative.com/press/releases/welcome.asp?pid=12163 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er milelang forskjell mellom Audigy 2 ZS og integrert lydkort. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva er foskjellen på Audigy2 Value og Audigy2 ZS? Disse virker og int.: Sedna 8-kanals lydkort, S/PDIF & optisk TerraTec Aureon 5.1 PCI Billige alt.? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Audigy 2 ZS er mye bedre lyd på, støtter EAX for spill og belaster CPU minimalt i motsetning til integrerte lydkort. Det skal dog sies at integrerte lydkort nå til dags er veldig bra, så ved mindre du er audiofil eller nekter å miste et par prosent ytelse på det integrerte lydkortet, så er integrert lydkort absolutt en verdig løsning også. -Stigma Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvilke lyd kort skal du da gå for?Når kommer det nye X-FI eller hva det nå heter? Vet ikke blir ett med den nye X-FI brikken antagerlig vis Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg vil si det kommer helt ann på hvilke høytalere du har tenkt å bruke med lydkortet. Du vil merke en større forskjell ved bruk av kraftige høytalere.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ja det kommer ann på hvor bra høyttalere du bruker osv da! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ja det kommer ann på hvor bra høyttalere du bruker osv da! På mitt dataanlegg hjemme bruker jeg høykvalitetshøyttalere (hifi-anlegg). Testet integrert lyd og Audigy 2 opp mot hverandre. Testene viste klar fordel Audigy 2. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ja, da er det ett kort som bare er dedikert til lyden! mens integrert blir det forstyrret av allt det andre hk skal jobben med Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 beste er å ha eksternt lydkort , men det kostar nesten formykje for en vanlig forbrukar. Btw bytta sjøl til Creative 2 zs og skaffa meg sennheiser HD555 og du merkar STOR forskjell før hadde eg headset til 50kr og intigrert lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå