Dynejonas Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Må si jeg log godt av denne karen som prøver å sacamme en type over ebay men blir rikelig eid i stedet! Fant mere på den "offisielle" siden. Endret 13. august 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 *Leser* Editer etterpå Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sinnsykt genialt. Noen som kan finne posten på Something Awful? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=1016390 der er den. Det var skikkelig kult, da Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det som er litt forstyrrende er at fyren som startet hele sirkuset, Jeff, ser ut til å ha forduftet. Skummelt.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som han skrev så var han vanvittig redd når han sendte pakken. Kan hende han har forsvunnet for å være sikker på at ingen fant ut noe om han og kom etter han. Sååå bra :!: Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som han skrev så var han vanvittig redd når han sendte pakken. Kan hende han har forsvunnet for å være sikker på at ingen fant ut noe om han og kom etter han. Det var det jeg også tenkte. Ble vel litt mer blest om saken enn han hadde tenkt på forhånd, og for sikkerhets skyld så velger han å holde en lav profil. Skal ikke se bort fra at han har mottatt et par lite hyggelige trusselbrev fra scammerne også.. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 "Jeff was never seen again..." Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 så genialt , er halvferdig med pdf fila , men må starte på nytt , redere hang seg vist !! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg gidder ikke lese alt det der. Bare si hva som har skjedd. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) | Jeg gidder ikke lese alt det der. Bare si hva som har skjedd. Historien er bare sjef Endret 16. august 2005 av ronndi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå