Stig Jøran Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Okai, her er saken! Skal flytte til narvik å gå skole. Derfor skal jeg og en kamerat dele hus. Så vi må ha internet! Huset ligger ca 3 km utenfor narvik sentrum. Har sett på linjer fra div leverandører, men kom frem til at Bluecom, eller NGT er billigst/ mest for pengene. Men får opp en beskjed " Leveres etter best-effort prinsippet. Basert på din linjelengde er anbefalt maks kapasitet 1500 Kbps". Og telenor anbefalte 1000/200. Er det fordi vi bor så langt unna en sånn sentral? Og hvorfor var det så stor forskjell på telenor og bluecom? Og forresten så kom det ingen advarsel på NGT sin side. Så er det lurt å gå for noe høyere når de ikke anbefaler det? Og noen med erfaring fra NGT, eller Bluecom? Tenker da på leveringstid og sånnt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg bor og i narvik, har du sjekket Monet? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg bor og i narvik, har du sjekket Monet? Hvor sånn ca bor du? Og ja sjekket nettop monet. Så jo greit ut, lang leveringstid på dem? Og der kunne jeg ha helt opp til 8mb linje :S Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Husker ikke helt, men tror det var 1 uke. Jeg bor vel kanskje 1km fra sentum.. Litt kjipt at jeg ikke kan få 8mb linje når naboen 50m unna kan det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Du kan jo se hva sjekksiden til Telenor sier.. (https://metro.telenor.no/kapaks/kapaksweb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå