goliatmo Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lånte den første One Piece boka av fetteren min. Nå klarer jeg ikke å finne bok nr. 2 i noen butikk! Bor i Oslo (på Bjølsen, men jeg kan lett komme til sentrum...) vet noen hvor jeg kan få kjøpt bok 2? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 outland - østbane hallen avalon - tildigere akers mic lokalene outland - paleet en av de burde ha boken du ser eter, og om ingen har det. får du deg ivertfall en fin tur opp (eller ned) karl johan Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hehe... Jeg kjøpte min utgave på Rema1000 borte ved Eldorado! De fleste daglivarebutikker har dem tror jeg! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) outland - østbane hallen avalon - tildigere akers mic lokalene outland - paleet en av de burde ha boken du ser eter, og om ingen har det. får du deg ivertfall en fin tur opp (eller ned) karl johan De har søndags åpent.. har de ikke? (det har iallefall outland - østbane hallen, men de har bare bok 4 og utver (på engelsk) EDIT: sønags åpent er et ord? Endret 13. august 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 De fleste daglivarebutikker har dem tror jeg! smile2.gif Kult:D Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 outland - østbane hallen avalon - tildigere akers mic lokalene outland - paleet en av de burde ha boken du ser eter, og om ingen har det. får du deg ivertfall en fin tur opp (eller ned) karl johan De har søndags åpent.. har de ikke? (det har iallefall outland - østbane hallen, men de har bare bok 4 og utver (på engelsk) EDIT: sønags åpent er et ord? Det heter søndagsåpent. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Det heter søndagsåpent. Takk... da lærte jeg to ting i dag Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 glad for at jeg var tidlig ute med å kjøpe den, for ett par timer etter at jeg kjøpte den var de tomme her Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 glad for at jeg var tidlig ute med å kjøpe den, for ett par timer etter at jeg kjøpte den var de tomme her Får håpe de har fått in nye bøker innen nå da Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 De hadde den på rema1000 ved eldorado Genial serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå