peerless Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg har en BenQ FP937s men jeg får ikke till og stille skjermen, altså stille inn vinkelen på skjemen, noen som vet hvordan jeg får det til? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det skal gå helt fint, jeg antar at skjermen din er ny ut av pakka og derfor er litt treg på hengsla. Bare dytt forsiktig så skal det gå helt fint. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har samme saken, bare "+"modellen. Funker å justere den ja, bare prøv å ta i litt. Hos meg går det lettvint, men kan som sagt over være litt treig i starten. Kan IKKE justeres i høyden om det er dét du lurer på. Bare frem og tilbake. Lenke til kommentar
peerless Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Takker for svar, det var bare og ta i litt så kom den:) Jeg hadde prøvd og ta i litt før men jeg var redd den skulle gå i stykker Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da hadde jeg kasta den tilbake til leverandøren heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå