brrah Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Finnes det noen lignende programmer til 1557k? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Finnes det noen lignende programmer til 1557k? Tusen takk for alle svar! Det fungerer på alle maskiner det da... så skjønner ikke spørsmålet?? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 CHC er i utgangspunktet et kjempeprogram det, men fordi det ikke er fullt utviklet enda er det mange maskiner som de mer avanserte funksjonene ikke støtter. På min CL56, som på innsiden er ganske lik 1557, støttes for eksempel ikke justering av CPU klokkefrekvens (dette tar imidlertid Speedstep seg av), avlesning av CPU temp, viftestyring og et par andre småting som er relatert til disse. Dersom det finnes et alternativ til CHC med samme funksjoner kunne også jeg vært interresert i å prøve dette, ellers gleder jeg meg til nye versjoner av CHC der disse funksjonene er bedre utviklet. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 har bare på følelsen av at det programmet er grunnen til at pc'en noen ganger fryser seg under spill... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 har bare på følelsen av at det programmet er grunnen til at pc'en noen ganger fryser seg under spill... I såfall er det jo bare å avslutte det før du spiller spill Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tja... om CHC skal ha noen hensikt bør det nødvendigvis kjøres konstant... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tja... om CHC skal ha noen hensikt bør det nødvendigvis kjøres konstant... Tenkte hvis dette evt var et problem da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå