macken Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Noen som veit batterilevetid på denne? Får min i morgen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Får min i morgen Lenge siden du bestilte? Irriterer meg grønn over at elkjøp bruker så lang tid til å sende varer Lenke til kommentar
macken Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Mandag, men tror det ikke før jeg får se at de står der med den De pleier ALDRI å ha det de reklamerer for; hvertfall Elkjøp Jessheim hvor jeg handler da!Men enig med deg; de bruker Laaang tid Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Dette var den fjerde dagen nå...får jo bare håpe min kommer i morgen vist ikke ringen jeg inn for å høre om dem har limt fast rasset i stolen Lenke til kommentar
macken Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 :!: Hehe, valge denne fordi den andre pc-en røyk etter 2uker!!! Packard Bell Sucks Men veit du noen om batt levetid ell? Finner ikke ut noe Og spørre de i butikken var jo som å prate til veggen! De vet det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå