The Walking Dead Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei! Jeg lurer på å bestille sdsl fra www.monet.no og lurer på om de kjører sånn fæl NAT på sine modemer slik at man i verste fall ikke kan bruke msn. Men det er vel støtte for upnp åpning av porter? slik at man får grønne tryner i azureus? Eller kan man få modemer med alle porter åpne? noen som har noe erfaring med dette? mvh audi_a8 Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Jeg lurer på å bestille sdsl fra www.monet.no og lurer på om de kjører sånn fæl NAT på sine modemer slik at man i verste fall ikke kan bruke msn. "Alle" hjemmeroutere som jobber på 10.x.x.x eller 192.168.x.x rangene bruker NAT. Dersom du skal unngå NAT, og ha flere enheter på nett, må du kjøpe deg et eget subnet dersom monet støtter dette! Endret 13. august 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 monet skriver at de kan fjerne NAT på sine modemer hvis man spør om det, men da kan man bare bruke 1 maskin. Men hvis jeg itilegg har en router kan jeg vel bruke flere maskiner via denne? audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå