El Matador Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hei! Jeg har kjøpt meg en MP3-spiller i fra USA og fikk denne lappen i posten i dag. (vedlagt bilde) Jeg lurer på hva denne lappen er for noe? Endret 13. august 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ja, jeg vil tro det er en hentelapp ja.. Men helt sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Ja, jeg vil tro det er en hentelapp ja.. Men helt sikker er jeg ikke. Hentes på det lokale postkontoret da eller? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Ja det er en hentelapp, og ja den ligger på postkontoret som har det postnummeret (europris). Fjern sporingsnummeret herfra så ikke en eller annen gokk stikker av med den nå da Endret 13. august 2005 av JimL Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Ja det er en hentelapp, og ja den ligger på postkontoret som har det postnummeret (europris). Fjern sporingsnummeret herfra så ikke en eller annen gokk stikker av med den nå da Fant det akkuratt ut selv takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå