Jørgen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Kan jeg vedde på det samme som deg Game? Jeg er helt sikker på at du har rett. Hvis jeg kan så sign meg up for det Endret 12. april 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er kun The Game som kan velge, og vi andre melder oss på for å håpe at han ikke får rett ;=) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg er så jeeevlig nærvøs! Taper vi er vi nesten nødt til å vinne på Brua, og det blir sinnsykt vanskelig. Satser selvsagt på seier. Arsenal er ikke akkurat i toppform for tiden, og vi burde vinne. Egentlig kan vi tape mot Arsenal og klare uavgjort på brua. så lenge vi vinner resten ofc. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vi kan gjøre en twist! Wisdom_Jay kan jo være på lag med meg, så blir det to mot to. Raste og Tomhel vs Wisdom_Jay og Game Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vi kan gjøre en twist! Wisdom_Jay kan jo være på lag med meg, så blir det to mot to. Raste og Tomhel vs Wisdom_Jay og Game Jeg er på laget til raste og Tomhel Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er jo bare flaut å være United-supporter uten å kunne skrive navnet til Kuszczak. Hysj Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tror og håper på: van der Sar Brown - Rio - Pique - Evra Ron - Scholes - Carrick - Giggs Anderson Rooney Vil ikke ha Anderson som direkte hengende spiss, men litt foran Carrick og Scholes. Arsenal mangler jo som kjent Eduardo, Sagna, Rosicky og suspanderte Diaby. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Arsenal kampen nermer seg. Jeg er nesten sikker på 5 midtbanespillere i dag. Anderson er sliten men han har en evne til å heve seg i slike oppgjør. Håper på en sentral midtbane med Scholes, Carrick og Anderson. Håper inderlig at Pique for spille. Et sånt oppgjør vokser han veldig på, selv om han kanskje gjør en tabbe eller to. Vi må tenke fremover også og ikke satse alt på tittelen. Hvis ikke får vi vel se Rio og Brown i midten med Hargreaves til høyre. Tror egentlig mest på den løsningen. Sar Hargreaves - Rio . Brown . Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs Rooney Jeg har veldig blandete følelser på venstre kant. Jeg tror erfaringen til Giggs er veldig viktig i denne kampen. På en annen side har Park vert helt enestående etter skaden. Jeg vet egentlig ikke hvem jeg hadde valgt. Kanskje ta ut Anderson, og sette Giggs mellom Scholes og Carrick og spille Park på kanten. Om Arsenal leder og vi må angripe mere så skal Tevez inn og Park om han ikke spiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Synest det er verd å nevne at det er 100 år siden det første ligamesterskapet http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...erste_champions Billy Meredith er vel kjent for de fleste som de andre på laget er ukjente for meg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fyfaen dette blir spennende. Vi har godt tak på Arsenal, men de er et bra lag. Håper på reprise av forrige kampen mot de. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vår alles kjære Anderson har bursdag i dag også! Blir 20 år! Gratulerer med dagen! Hvor artig hadde det ikke vært med et mål fra han i dag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lenge siden jeg har hatt en slik godfølelse foran en storkamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Lenge siden jeg har hatt en slik godfølelse foran en storkamp. Samme her, men er forsatt litt nærvøs Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 litt nervøs? jeg klarer ikke vente nå i 4 timer, er så utrolig nervøs. kanskje enda mer siden jeg har en bror som en stor arsenal supporter og en av mine beste kompiser er også an arsenal supporter, så det blir litt ekstra personlig affære; gleder meg og gruer meg samtidig Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 litt nervøs? jeg klarer ikke vente nå i 4 timer, er så utrolig nervøs. kanskje enda mer siden jeg har en bror som en stor arsenal supporter og en av mine beste kompiser er også an arsenal supporter, så det blir litt ekstra personlig affære; gleder meg og gruer meg samtidig Halve slekten min er Arsenal-Supportere, alle sammen brautende karer mellom 20 og 40. Hvis Arsenal tar dette så får jeg høre det lenge. Men United er formlaget her, helt klart. Jeg tror det kommer til å ha endel å si. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Føler meg mer enn trygg på at vi vinner idag. To av Tevez ett av Ronaldo ...hehe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Føler meg bedre, er ikke så fælt nå. Blir mobbing av Arse-supportere om det skulle bli seier, hvertfall. Er nesten sikker på at vi tar denne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Føler meg mer enn trygg på at vi vinner idag. To av Tevez ett av Ronaldo ...hehe har du rett så er du gud :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 litt nervøs? jeg klarer ikke vente nå i 4 timer, er så utrolig nervøs. kanskje enda mer siden jeg har en bror som en stor arsenal supporter og en av mine beste kompiser er også an arsenal supporter, så det blir litt ekstra personlig affære; gleder meg og gruer meg samtidig Halve slekten min er Arsenal-Supportere, alle sammen brautende karer mellom 20 og 40. Hvis Arsenal tar dette så får jeg høre det lenge. Men United er formlaget her, helt klart. Jeg tror det kommer til å ha endel å si. da er vi to. men man vet aldri med arsenal.. vi var jo ekstrem formlaget i fjor før vi spilte de på OT og de hadde hatt en veldig dårlig begynnelse av sesongen, men så vant de i siste minuttene men en gjennompasning og avslutninga av adebayor. derfor jeg er så nervøs nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Føler meg mer enn trygg på at vi vinner idag. To av Tevez ett av Ronaldo ...hehe har du rett så er du gud :!: Er jo litt gud allerede...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå