salomo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ronaldinho er enig med Milan iflg db.no Da får vi han ikke i engelskfotball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er vel neste sesong den sendes, dermed blir det vel rundt omkring høsten. Er ikke 100% sikker på dette med serier i Usa, henger alltid etter selv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har sluttet å bry meg, men skulle ikke ha vært så vanskelig å bruke navnet på guttene i stenden for en haug med idiotiske kallenavn, men det er nå bare meg... Manx, du av alle burde vel se likheten mellom Anderson og Predator, filmelsker som du er Jeg tok den Men jeg synes det er greit å ha litt respekt for navet til folk og skrive det det riktig. Men det kan jo hende at jeg begynner å bli gammel Men det skal sies å bruke kallenavn som gutta faktisk har går greit, Gaz og Wazza overlever jeg, men å skrive Hazza eller hva nå enn som blir brukt om Hargreaves på grunn av at navnet hans er vanskelig å skrive blir for dumt. Det tar to sekunder å dobbelt-sjekket at Hargreaves er riktig. PIG den skjønner jeg godt, rett å slett på grunn av at det er vel ingen til dags dato som klarer å skrive Kuszczak for å søke han fram på google eller som jeg måtte gjøre nå, gå inn på manutd.com for å titte... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er jo bare flaut å være United-supporter uten å kunne skrive navnet til Kuszczak. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er jo bare flaut å være United-supporter uten å kunne skrive navnet til Kuszczak. haha jeg bare skriver det jeg vil, forskjellig hver gang.. kuzkak, kuzckak, kuckzak går bra det! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er jo bare flaut å være United-supporter uten å kunne skrive navnet til Kuszczak. haha jeg bare skriver det jeg vil, forskjellig hver gang.. kuzkak, kuzckak, kuckzak går bra det! Alle forstår hvem du mener uansett, men det er jo ikke noe vanskelig å skrive navnet hans. Bare å dele det opp. Kus Z C zak. Sånn gjør jeg det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Laget jeg håper på i mårra. Ferdinand er vel klar til denne kampen? Van der Sar Brown - Ferdinand - Pique - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani Tevez - Rooney Det hadde vært drømmelaget mitt. Er Rio skadet, så kjør innpå med hazza på backplass og Brown inn i midten. Evt også innpå med Scholes på midten og Rooney enslig på topp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fun fact: Park har vært med i startoppstillingen i 17 kamper for United til sammen i år og i fjor. Vi har vunnet samtlige av disse 17 kampene! kilde: manutd.com Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nani er vel ikkje med mot Arsenal i følge SAF. Han og Vida kan derimot vere klare til Blackburn kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 The Game, funnet på veddemål og funnet på en straff ? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Satan å jeg gleder meg til matchen nå... Jeg vedder på at enten Anderson (han må jo innfri snart!), Tevez, Brown, Carrick, Scholes eller Park putter. Jeg vedder også på at vi vinner med mer enn 2 mål. Taperen må skrive følgene i sin signatur: *brukernavnet til vinneren* er kongen av fotballforumet, mens jeg *brukernavnet til taperen* er en uvitende fjott som forguder hans kunnskap og intelligens Mer kreativ er jeg ikke og tørr ikke noen drøyere staff denne uka. Dersom du eller andre har bedre forslag, så kom gjerne med dem. Kanskje noen andre vil/tør joine denne uka? I såfall fører jeg dem opp i denne posten. - Game - Wisdom_Jay - Raste - TomHel - JiGGe Endret 13. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 @The Game: Jeg mener å ha lest at Ferguson sa i et intervju etter Roma-kampen at Scholes kommer til å starte i morgen, så det blir neppe Anderson og Carrick sentralt fra start. Så fremst så ikke det blir tre sentrale på midten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Veldig lite kreativ for øyeblikket, men er in for et veddemål. Tipper at ingen av overnevnte putter OG at vi ikke vinner med mer enn to mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Laget jeg håper på i mårra. Ferdinand er vel klar til denne kampen? Van der Sar Brown - Ferdinand - Pique - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani Tevez - Rooney Det hadde vært drømmelaget mitt. Er Rio skadet, så kjør innpå med hazza på backplass og Brown inn i midten. Evt også innpå med Scholes på midten og Rooney enslig på topp. nani er visst ikke klar og uaktuelt uten scholes men enig med 4 i forsvar (rio er klar, bekreftet) og ronaldo, tevez og rooney.. må si at jeg håper på scholes og carrick sjøl og at siden nani ikke er klar så håper jeg faktisk 100 prosent at park starter, han har jo til og me scoret mot arsenal for 2 år siden i PL, på OT og som noen nevnte her, vi har vunnet siste 17 kamper når han har spilt!! ikke en uavgjort en gang! bring on ji sung! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Den er fin Tomhel. Da får du altså samme straffen som nevnt i min post om du skulle tape. Dersom dere får rett og jeg taper (hvis ingen av spillerne jeg har valgt putter og at vi ikke ikke vinner med mer enn 2 mål) så fører jeg opp samme signaturen, bare med flere brukernavn. *brukernavnet til vinnerene* er kongene av fotballforumet, mens jeg *brukernavnet til taperen* er en uvitende fjott som forguder deres kunnskap og intelligens tc47: Sikker på at dette ikke er et spill fra SAF? Men jeg har ingen skrupler med å sette inn Park for Nani. Fyren jobbet som en gud i midtuka og fortjener egentlig å spille fra start i morgen. Ikke usannsynlig at Scholes starter da nei, men Anderson kommer nok innpå i løpet av kampen. Håper jeg... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 tc47: Sikker på at dette ikke er et spill fra SAF? Men jeg har ingen skrupler med å sette inn Park for Nani. Fyren jobbet som en gud i midtuka og fortjener egentlig å spille fra start i morgen. Ikke usannsynlig at Scholes starter da nei, men Anderson kommer nok innpå i løpet av kampen. Håper jeg... kanskje men tviler! men ja jeg er kjempe glad om jeg ser at park starter i morgen scholes starter i morgen, det er jeg nesten 100 prosent sikker på blir gøy hvis anderson kommer på når vi leder 2-0 med halv time igjen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har vi ikkje ein vane for å spele med 5 mann på midten mot Arsenal, tenker på siste oppgjør..? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tror på dette laget imorgen: ------------------|VDS|--------------------- -------Brown-Pique-Ferdinand-Evra------- --Ron-Anderson-Carrick-Scholes-Giggs-- ------------------Rooney---------------- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg er så jeeevlig nærvøs! Taper vi er vi nesten nødt til å vinne på Brua, og det blir sinnsykt vanskelig. Satser selvsagt på seier. Arsenal er ikke akkurat i toppform for tiden, og vi burde vinne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvem er ikke nærvøs? Tror vi faktisk vinner, har faktisk veldig god magefølelse og det er førstegang jeg har hatt det mot Arsenal. Tipper 5-2 til oss imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå