Sir Game Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Samme her egentlig... Men vi får kline til med vår ukentlige bett!? Men denne gangen uten noen altfor sur straff. Men det får vi ta på PM i løpet av helgen og annonsere utfallet av dealen da, eller hur? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jepp, det får vi Vi kan ta straffen imorgen og hva vi vedder om ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 når jeg tenker på den kampen på emirates som det ble 2-2 på, så husker jeg at arsenal hadde det litt vanskelig å stoppe anderson sine løp osv, så jeg har faktisk veldig lyst at anderson skal starte kampen.. men det kan vel bare skje hvis vi spiller med 5 i midtbane uten carlito og tror ikke det skjer.. vi ser vel scholes og carrick, med giggs (evt. nani mtp skade) og ronaldo på kant. eg er så utrolig nervøs, og kampen er jo på slutten av helgen! uff! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 carlito? Er det Tevez eller? Kan vi ikke holde oss til navnene på spillerne? Greit med hazza og PIG (det er vel kuszczak?) siden navnene er litt køddene å skrive, men ellers så skulle det vel være overkommelig å holde oss til navnene. Bare et forslag folkens Btw: Finner ut av det i mårra Raste. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Carlito eller Carlitos bør vel gå, er jo eit kjent kallenavn på Tevez. Synes det er verre med Predator og andre navn som folk her inne finner på.. Heller ikkje sansen for PIG, anyways... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Game du er så gammel. Klarer du ikke å holde styr på Carlito, PIG, Hazza, Wazza, Predator og alt annet? Nei vel da får vi vel holde oss til å kalle en stein en stein da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 carlito? Er det Tevez eller? Kan vi ikke holde oss til navnene på spillerne? Greit med hazza og PIG (det er vel kuszczak?) siden navnene er litt køddene å skrive, men ellers så skulle det vel være overkommelig å holde oss til navnene. Bare et forslag folkens Btw: Finner ut av det i mårra Raste. haha tenkte det ikke var så stress med carlito, men predator og sånt derimot blir litt ekstremt.. men ja tevez Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 predator, anderson that is. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 predator, anderson that is. jaja vet men litt vanskelig når folk ikke har hørt om han liksom men carlito er jo ganske så lett, the game hadde jo ikke hørt det før men visste hvem det var, men predator er jo umulig å vite hvis man ikke har hørt det før! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har sluttet å bry meg, men skulle ikke ha vært så vanskelig å bruke navnet på guttene i stenden for en haug med idiotiske kallenavn, men det er nå bare meg... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som vet om Manucho eller Rossi gjør sakene sine bra i henholdsvis Panathinaikos (Stygt navn!) og Parma? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Rossi er vel solgt til Villareal så vidt eg veit. (men United har tilbakekjøpsklausul, dersom han gjer det bra) Han scora vel 7 mål på sine første 10 kampar for klubben, men har vore ute med skade elns: Endret 12. april 2008 av archanios Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Høres meget lovende ut. Vet du hvor lenge han er ute...? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Han er visst tilbake. Ikkje heilt oppdatert den eg såg i stad. Han har spelt 23 eller 21 kampar, og scora 11 mål denne sesongen. I følge Villareal sine sider. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har sluttet å bry meg, men skulle ikke ha vært så vanskelig å bruke navnet på guttene i stenden for en haug med idiotiske kallenavn, men det er nå bare meg... Manx, du av alle burde vel se likheten mellom Anderson og Predator, filmelsker som du er Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Noen som har fått med seg dette? Feit lønn Endret 12. april 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 The Sun tar jeg som to klyper salt, men hvis det blir bekreftet på ManUtd så tror jeg på det Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som veit når Family Guy-episoden kommer? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå