Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med engang når Ronaldo kom inn så kom det mål :p

Målet var fint det av Solskjær, men Ronaldo for en spiller. I år har han vært Uniteds beste spiller, han har vokst utrolig som fotballspiller i denne sesongen.

Han har sluttet mye med fiks fakseriet, og blitt en utrolig spiller..

Kan bli en av verdens beste spillere om noen år, vis han forsetter som han har gjort i denne sesongen.

Men Solskjær holder ikke mål til første 11 til United, det er stor vei dit, og det gjelder Fletcher og O'Shea å.

United må nok sterke troppen sin med 2-3 nye spillere, men det må være nøkkelspillere. Har stor respekt for Solskjær, men han gjorde ikke mye i dag utenom scoringen.

Neste kamp er mot Reading, og spiller nok ikke med fullt lag da heller, Fergie sparer spillerene til Newcastle tror jeg nok.

Lenke til kommentar

Haha, koser meg så jævlig. Perfekt etterjulsgave. Gruse Wigan med det laget der, styrke bokstavelig talt.

Uansett, første kamp i år jeg ikke fikk sett, da pubn viste BBurn - LPool, skulle nesten tro de ikke hadde sansen for å vise god fotball, men hey, United vant, og Liverpool ble for pinglete mot store sterke Rovers :) Og når Ca$ley forærer et flott selvmål til Essien er alt bare toppers.

God romjul.

Ronaldo er fortsatt verdens beste høyreving.

Lenke til kommentar

Silvestre beviser nok en gang at han IKKE har noe i United å gjøre! Roter det til ved flere anledninger. Klønete inngripen i straffesituasjonen. På en annen side er det godt å hvile spillere som Rio og Gaz når man først har muligheten!

Jeg skal innrømme at jeg var en smule bekymret da jeg så lagoppstillingen til SAF. Heldigvis tenkte han det samme som meg i pausen; Fletch ut og Ronaldo inn. Smart :)

Meget gledelig at Solskjær scoret igjen!

Lenke til kommentar
Men Solskjær holder ikke mål til første 11 til United, det er stor vei dit, og det gjelder Fletcher og O'Shea å.

Solskjær holder mål som bare det. Han scorer på alt av den han skal, han er en avslutter i verdensklasse. Hadde Rooney hatt de egenskapene til Sunny eller Sunny hadde hatt fysikken til Rooney hadde det blitt den suverent beste spissen i verden.

Lenke til kommentar

Okei, da har ikke du peil Daniel.

Har stoor stoor respekt For Solskjær men holder ikke mål i første 11 til united.

Solskjær er en vanvitig god avslutter, men ikke no mer.

Han har mistet fart, og mer i de siste årene.

Vis dem stiller med Fullt lag er solkjær ikke med dessverre, kanskje på benken da.

De som ikke holder mål i united i første 11 er : O'Shea, Fletcher, Silvestre og Solskjær. Og kanskje richardson ( EN utrolig god spiller men har ikke slått til helt)

EDIT: Ja det er sant det, Gabi Heinze, han har vært linket.. Pga han ikke for nok spilletid og det... Owen er en kvalitet spiller og kanske gjort bytte Silvestre til Bayern og Owen fra Bayern :D

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...