tc47 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...p;newsid=548530 bra å se positive ting om giggs, utrolig lei hele "vi tapte pga. giggs". giggsy = legend Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Savner Keane på banen. Var konge å ha en spiller som var Kaptein med stor K. Han hadde sine feil, men ingen kan ta fra han at han var en fantastisk spiller og ledertype. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Gleder meg så enormt til Barca - United; der Pique møter moderklubben sin. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 http://youtube.com/watch?v=f-saA9NdzOk&feature=related Godis før Søndagens oppgjør. Ser gjerne at det blir en reprise Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hadde vært morsomt med reprise ja er det hjemme eller borte kamp? Hvor lenge er det til Nani er tilbake, savner han litt når jeg så den videoen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nani er muligens klar for søndag. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tro hvem som blir årets spiller.. BBC Håper Ronaldo vinner både årets spiller og årets unge spiller, som i fjor. Nei, det blir vel en pris på Gerrard, Torres eller Fabregas i år.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hjemmekamp, DeeCoo Ble 1-1 på Emirates DeeCoo som i fotballspilleren Deco? Måtte bare Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ok, jeg tror på seier. Selvom Arse spillerene er tent på å bevise hva de er gode for etter å ha ryke ut av CL. Nicket har ingenting med Deco å gjøre Bare dårlig fantasi, hehe Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det ble 2-2 på Emirates.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det ble 2-2 på Emirates.. Hukomelsen min er seriøst skrall. Tall og navn er spesiellt ille... Stemmer at det ble 2-2. Ronaldo og Rooney om jeg ikke husker feil igjen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Håper virkelig at vi vinner på Søndag, ellers så hogger jeg av mine edele deler. Håper og tror at United vinner 3-1, helst 3-0 da Btw, The Game. Nytt veddemål til søndag hvis du tør da ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tro hvem som blir årets spiller.. BBC Håper Ronaldo vinner både årets spiller og årets unge spiller, som i fjor. Nei, det blir vel en pris på Gerrard, Torres eller Fabregas i år.. Ronaldo vinner årets spiller, men er litt mere usikker på unge spiller. Ronaldo har jo spilt godt jevnt i de fleste kampene han har spilt, Torres slet med å komme igang. Fabregas stiller sterkt, men gud jeg hater han så jævlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvorfor hater du Fabregas? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Tro hvem som blir årets spiller.. BBC Håper Ronaldo vinner både årets spiller og årets unge spiller, som i fjor. Nei, det blir vel en pris på Gerrard, Torres eller Fabregas i år.. Spørsmålet er vel heller om det noen gang hadde vert en vinner med klarere margin Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) http://youtube.com/watch?v=f-saA9NdzOk&feature=related Godis før Søndagens oppgjør. Ser gjerne at det blir en reprise jeg var på OT den kampen har vært på OT to ganger, ene gangen var i fjor når vi lå under 0-1 mot blackburn og vant 4-1 i siste halvtimen og andre var utd banke arsenal 4 -0 i fa cupen! føler at neste gang jeg går der så er jeg ikke like heldig EDIT: btw, messi skulle spille for barca neste helg før united kampen, men det når er det 100 prosent at han er med mot utd siden han er i troppen for i morgen! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7342979.stm Endret 11. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Bare og være på Old Trafford er jo en stor opplevelse. Skal dit i høst igjen tror jeg, så jeg gleder meg utrolig. Jeg var drit heldig med reisen til Manchester, mot den kampen mot Wigan. Supert vær (reiselederne sa at det ikke hadde vært sånt vær i år), flott kamp, nice omvisning og ganske supert med museumet. Anbefaler de som reiser til Manchester og reise til selveste Trafford Centre, knall shoppingssenter. Endret 11. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvorfor hater du Fabregas? Fordi han er en jævel med og uten ball Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Nani er muligens klar for søndag. Herlig bilde! Må ikkje gløyma denne karen her: Frå dagens treningsøkt på Carrington. Endret 11. april 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Har en følelse av at søndagens kamp og kampen mot Everton for Chelsea avgjør veldig mye i PL. Tror ikke kampen på brua blir så avgjørende, håper og tror det blir avgjort før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå