Vidi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen tips til en som er på jakt etter én eller to billetter til United-Barca på Old Trafford? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nei, det tror jeg blir heller vrient. Må skaffe via engelsk svartebørs, og da trenger du kontakter . Lenke til kommentar
Vidi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva med en slik slik avtale da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, som sagt, svartebørs i england, via en kontakt. 3800,- for kampbillett og 1 natt på hotell er ikke det rimeligste jeg har sett . Lenke til kommentar
Vidi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Altså, det skal nærmest ikke stå på pris (så sant det ikke koster meg 10 000). Fant en annen også nå hos reiseshop link, er de til å stole på liksom? Endret 10. april 2008 av Vidi Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ticketservice er en større og mer "anerkjent" svartebørsaktør. Men sjansen er alltid der for at du ikke får billetter, eller at det er noe tull osv... Det er ikke akkurat Steve Perryman Sport Travel eller tur i regi av united.no for å si det sånn . Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jess! Blei hotellpakke på meg og min far. 2650,- per person, fly ordner vi til 1000 lappen + tog til Manchester. Gleder meg hinsides!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jess! Blei hotellpakke på meg og min far. 2650,- per person, fly ordner vi til 1000 lappen + tog til Manchester. Gleder meg hinsides!! Du får ha en fin tur Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jess! Blei hotellpakke på meg og min far. 2650,- per person, fly ordner vi til 1000 lappen + tog til Manchester. Gleder meg hinsides!! Du får ha en fin tur Takker. Håper vi ikkje gruser dei borte, slik at SAF "safer" inn til finalen hehe.. Håper på mykje dramatikk og god fotball, der vi vinner til slutt of course! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jess! Blei hotellpakke på meg og min far. 2650,- per person, fly ordner vi til 1000 lappen + tog til Manchester. Gleder meg hinsides!! Hvilke reiseselskap benyttet du deg av? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jess! Blei hotellpakke på meg og min far. 2650,- per person, fly ordner vi til 1000 lappen + tog til Manchester. Gleder meg hinsides!! Hvilke reiseselskap benyttet du deg av? Dette er gjennom MUSCSB som bruker Indre Østfold Reisebyrå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Indre Østfold Reisebyrå er supert, men Britania Hotel er noe annet. Første dagen så måtte vi bytte rom siden det var jævlig varmt der, så fikk vi nytt rom men ikke en seng til meg. Så det endte med at jeg sov på gulvet den første natten. Veldig deilig. Ed HUnter, hvor skal dere ligge hen? Endret 10. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Samme som sist vi var på pakketur, Sachas Hotel, 3-stjerner meiner eg, meget god beliggenhet i sentrum. Er vel det hotellet supporterklubben alltid har brukt på pakketurer.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Britannia er egentlig et veldig fint hotell etter mine erfaringer! Bra pris. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jepp, helt enig. Men ble ikke så veldig fornøyd den første natten. Jævla flotte rom, super frokost ( Jævla innpåslitne servitører ), flott hotel. Det eneste er at man hørte jævla masse sirener om natta. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Då var fly i boks også, nå gjenstår bare tog t/r London - Manchester. Nokon som har tips om billige billetter? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Då var fly i boks også, nå gjenstår bare tog t/r London - Manchester. Nokon som har tips om billige billetter? jeg tok en buss fra central london til manchester når jeg så utd banke arsenal 4 -0 på OT kostet vel 70 pund for begge om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=kfBx4LlG1p4 Litt galt å poste denne da, men jeg ler like godt av den hver gang. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=kfBx4LlG1p4 Litt galt å poste denne da, men jeg ler like godt av den hver gang. Savner Keane. Gode tidene.. :!: Skal være tenning. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Då var fly i boks også, nå gjenstår bare tog t/r London - Manchester. Nokon som har tips om billige billetter? National Rail Enquiries Bruker alltid den når jeg skal ha tog til Liverpool. Får vel en t/r-reise til ca. 250,-, litt avhengig av hvilket tog og hvor tidlig du bestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå