tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hahaha rooney niiiice shot! elsker den fyren Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hargreaves har vært konge idag, synd at han ikke har vært med på å lage mål tidligere i matchen Enig, han har vært en av de bedre i dag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med dagen *navn* tenker jeg. så bare at det stod Feliz og et navn. Stemmer på det samme som Alastor, men spansken min er rusten. feliz navidad betyr God jul veit jeg Så det er noe godt no... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 er dere glad at barca klarte seg i dag med utrolig mye flaks eller er vi litt sure at vi må møte de i semiene når schalke har hatt 3 store sjanser hjemme og 2 store sjanser borte i dag? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nå er Park sliten! Trudde ikke det skulle gå an, men han ser skikkelig sliten ut nå. Trodde ikke at det skulle gå an å løpe så mye på 90 minutter. Skulle likt å se tall på hvor mange kilometer Park har løpt i dag, for det er ikke få. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jada, neville kommer på banen. Jeg gråter av glede. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Nå er Park sliten! Trudde ikke det skulle gå an, men han ser skikkelig sliten ut nå. Trodde ikke at det skulle gå an å løpe så mye på 90 minutter. Skulle likt å se tall på hvor mange kilometer Park har løpt i dag, for det er ikke få. haha ja, jeg tviler han er med på søndag, kommer sikkert til å ligge i sengen en god uke nå EDIT: nevo!!! HE HATES SCOUSERS hør på united fans nå, de synger jo han hele veien inne på banen! Endret 9. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Welcome Back. Gary er tilbake Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hyll, Neville, du har fortjent det så inderlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 haha ballen går jo ikke ut! herregud! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVILLE. Endret 9. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 captain NEVO! manchester united through and through! captains armband! we love you! ååå jeg elsket hvordan anderson smilte sånn og fikk gary til å smile så jævlig! å eg er så glad i dag! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Herlig å se Neville på banen igjen Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan er formasjonen nå? Brown Ferdinand Pique O'shea Silvestre og Gary på banen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så, hva er den store opplevelsen denne sesongen? Å se Neville trekke på seg kapteinsbindet i dag eller å se han løfte CL-bøtta i mai? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror Gary gikk inn på midten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan er formasjonen nå? Brown Ferdinand Pique O'shea Silvestre og Gary på banen? lol who cares! gary er i midtbane! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvordan er formasjonen nå? Brown Ferdinand Pique O'shea Silvestre og Gary på banen? lol who cares! gary er i midtbane! Bryr meg ikke , bare en litt uvanlig 11'er, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå