Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chelski kommer nok til gå på noen feilskjær når flaksen tar slutt ;)

7569600[/snapback]

Ole Gunnar Feilskjær?

Noen ganger så lurer jeg om du sitter inne i ei hule og baserer samtlige uttalelser på hva The Magic Eightball har å si om saken, fremfor å faktisk se en kamp som involverer et annet lag en Manchester United.

Chelsea har spilt langt under pari så langt i år, men har vunnet kampene. Det tyder på vinnervilje, ikke flaks. Skal vi snakke om flaks/uflaks så har jeg kun en ting å si til deg; tell antall stolpeskudd Chelsea har hatt i de siste kampene. Chelsea har definitivt ikke hatt marginene på sin side når det kommer til de horisontale/vertikale stengene som omslutter målet.

Lenke til kommentar

Marginer og marginer. Man kan ikke si at Chelsea har hatt flaks. De er et stabilt lag, men akkuratt igår hadde de faen meg en stooor del av marginene på sin side, og score 2min på overtid, og da avgjøre kampen, er marginer så det holder. Jada jada, Robben er sikkert og det var klart mål.

Men jeg bare lurer på en ting. Chelsea vinner nesten hele tiden med 1mål. Det kaller jeg marginer. Så marginene er der nok. Stolpeskudd er ikke uflaks, det kalles "ikke så godt plasserte skudd" :D

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Marginer og marginer. Man kan ikke si at Chelsea har hatt flaks. De er et stabilt lag, men akkuratt igår hadde de faen meg en stooor del av marginene på sin side, og score 2min på overtid, og da avgjøre kampen, er marginer så det holder. Jada jada, Robben er sikkert og det var klart mål.

Men jeg bare lurer på en ting. Chelsea vinner nesten hele tiden med 1mål. Det kaller jeg marginer. Så marginene er der nok. Stolpeskudd er ikke uflaks, det kalles "ikke så godt plasserte skudd"  :D

7569765[/snapback]

Enig. Chelsea har hatt marginene på sin side så det holder! Men slik er fotball... ;)

MU beviste jo faktisk i kampen mot selve Chelsea at de er et bedre lag det viser tabellplasseringen

Lenke til kommentar

Ny kampdag:

Barclays Premiership

Tirsdag, 26. des. kl. 16:00

Old Trafford

Manchester United v Wigan Athletic

Burde bli en grei match dette her. Kun seier er godt nok, men det tror jeg vi får også. Annet som bør nevnes er at Rooney mest sannsynlig er tilbake i start 11'eren i dag. Carrick er fortsatt ute med ankelskade, mens det tydeligvis er stor forvirring rundt Scholes og Vidic sine gulekort:

Både Paul Scholes og Nemanja Vidic fikk mot Villa begge sitt femte gule kort (ikke medregnet Champions League) for sesongen. Det hersker åpenbart stor forvirring i engelske medier om når karantenen starter. Sky skriver for eksempel at Vidic og Scholes er suspedert mot Wigan. United.no mener imidlertid at karantenen starter først etter syv dager - med andre mot Reading. Ved rødt kort derimot, må man sone første kamp etter.

Fra: Unitet.no

Jeg tipper 2-0

Lenke til kommentar

Får håpe at Reading klarer å holde helt inn nå, men jeg har mine tvil...

Edit:

Tok jo ikke lang tid :hrm:

Edit 2: Dagens lag...

van der Sar

Brown

O'Shea

Vidic

Silvestre

Park

Fletcher

Scholes

Evra

Solskjær

Rooney

Så Vidic og Scholes er ikke ute i dag :)

Edit 3:

Får se om det holder inn denne gange...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se Solskjær fra start i dag, tror Wigan passer han godt. :)

Og med Ronaldo og Saha på benken har laget flere gir dersom det stokker seg foran mål. Man Utd kommer selvsagt til å presse på, og da blir jo Wigan slitne. Jeg vil gjerne se den forsvareren som holder følge med overstegsfintene til Ronaldo i det 80. minutt når han nettopp har kommet innpå med friske bein. :)

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar

Da satser vi på at Reading har gjort sitt på bortebane denne jula, var jo et hel fair resultat synes jeg, de hadde et par tre store kjangser i andre som godt kunne ha endt med et par mål hvis de hadde hat mer flaks.

Vi får håpe at United ikke går på den samme smellen som de dessverre pleier når Chelsea har tapt poeng :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...