tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Giggs har vert knallgod defensivt og, som er jo viktigste i dag.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror dere Ronaldo er på banen når 2 omgang starter? Håper egentlig ikke det. Tror dette kan hales i land uten han Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror dere Ronaldo er på banen når 2 omgang starter? Han kommer sikkert inn iløpet av andre omgang. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Panucci syter til Øverebø ja... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg mener Anderson, Hargreaves og Carrick har vært et hakk bedre. Giggs har hatt noen sjanser og en del pasninger selv om han også har hatt feilpasninger. Men alle folk har vel en del feilpasninger i hver kamp. Håper å se Ron eller Rooney i 2.omg, vi trenger en scoring. Håper at SAF tar ut Rio for sikkerhetskyld, vil ikke risikere noe med han der. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Barcelona -Schalke 1-0 Endret 9. april 2008 av salomo Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Få Ronaldo på banen, og kansje få inn Gary hvis Rio er skadet. Ser det som helt greit at det er 0-0, begge lag har hatt sjangser de burde ha scoret på Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvorfor trenger vi scoring Raste? Dra i land dette med 0-0 og alle blir fornøyde Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 ser reklame av man utd arsenal nå på sky og smiler ikke engang, vanligvis hopper jeg ut av stolen med glede, men uten vida OG rio blir det bare utrolig usikkert og kan ikke se for meg holde nullen, så da må vi nok score 2 eller 3 på søndag.. btw, håper oshea kommer på og ikke at brown skifter til midstopper siden jeg ikke likte det jeg så av brown der mot boro.. hvem kan vi ta ut når vi tar på ronaldo da? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ingen bytter i pausen?! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvorfor trenger vi scoring Raste?Dra i land dette med 0-0 og alle blir fornøyde For å roe nervene mine Kan jo hende plutselig Roma scorer 2 mål, vet jo aldri Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er lov å være frustrert, men drapstrusler VIL bli slettet, og kan også medføre 30 dagers utestengelse fra forumet TENK DERE OM! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Datt diskusjon.no ut eller? Har sett straffe situasjonen igjen og jeg må innrømme at den er grei. Joda, han kaster seg, men straffe likeså. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Få ut Rio da! for guds skyld! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 BYTT UT RIO, SAF. Han ser ikke ut til å ha det godt der, bytt innpå Neville. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 guys.. hørte på sky nå at ferdinand fikk ny skade! ingenting å gjøre med boro kampen, han blødde på foten, fikk tre stitches i pausen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg mener Anderson, Hargreaves og Carrick har vært et hakk bedre. Giggs har hatt noen sjanser og en del pasninger selv om han også har hatt feilpasninger. Men alle folk har vel en del feilpasninger i hver kamp. Håper å se Ron eller Rooney i 2.omg, vi trenger en scoring. Håper at SAF tar ut Rio for sikkerhetskyld, vil ikke risikere noe med han der. Av kampene som er igjen så er vel denne den eneste vi ikke trenger det. Endret 9. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 silvestre ser dessverre ut som han ikke er match fit, kan hende jeg tar feil, bare ser ut som det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Banens beste hittil: Carrick. Beklager for å nevne det igjen, men han har ryddet opp osv mye. Ser ut til at Rooney kommer inn. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Synes han har klart seg ganske bra jeg. Nå må vi jo huske på at han ikke har spilt en skikkelig kamp på lenge og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå