Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Så jeg akkurat Rio halte?! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Håper Fergie innser at vi trenger en avslutter (dvs. Rooney eller Ronaldo). Satser på innhopp i pausen, for Tevez klarer ikke en dritt, selv om han spiller bra pasninger. Hadde vi hatt det kunne se blitt stygge resultater for Roma-fansen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 CARRICK FOR FAEn, DU HAR VÆRT ENGEL IDAG. Giggs har hatt en del feilpasninger, og gjort noe feil.Men drit i det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 guys.. hører på sky at oshea varmer opp, rio er litt skadet nå er han sikkert ute søndag og.. ikke noe gøyt i kveld Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fy faen, jeg kommer til å gå å henge meg hvis Rio er skadet. Han skulle aldri ha spilt idag. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 huff, liker ikke hva jeg ser faen faaen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Raste; Klager du på Giggs i dag? Må være en av de beste spillerene utpå banen idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hvordan i helvete skal vi spille mot arsenal med pique og brown/oshea, vi savner jo vidic allerede t.o.m når rio er med.. høres ikke bra ut.. Raste; Klager du på Giggs i dag? Må være en av de beste spillerene utpå banen idag. akkurat, har nesten ikke lyst å diskutere saken lengre, blir bare frustrert Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Denne kampen var kjedelig gitt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Få inn på Neville, sett Brown som stopper. Jeg driter i om ikke han Neville har nok kamptrening, men jeg vil se han, Rooney og Ronaldo i 2.omg. Tevez er for ego i en del situasjoner. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ferdinand ut og ja... Jeg tror jeg dør... Pique har ikke overbevist meg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fy faen, jeg kommer til å gå å henge meg hvis Rio er skadet. Han skulle aldri ha spilt idag. Catchphrase som er på vei opp, det der. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syns vi ikke trenger noe forandring, gjør en bra kamp. Litt mye press fra Roma etter straffen, men det hadde det blitt med andre spillere også- Mye bedre å hvile de beste, for så å dra i land en 0-0 kamp. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ut med Rio, få han klar til Søndag, trenger han sårt da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 raste ikke for å gjøre deg sur men jeg syns faktisk carrick har vært litt usikker i dag.. en del feilpasninger har jeg merket og litt treig med å sette i gang spillet menmen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Håper Fergie innser at vi trenger en avslutter (dvs. Rooney eller Ronaldo). Satser på innhopp i pausen, for Tevez klarer ikke en dritt, selv om han spiller bra pasninger. Hadde vi hatt det kunne se blitt stygge resultater for Roma-fansen. Klarer vi oss uten dem bør vi ikke sette dem inn. Vi har en stor kamp på Søndag Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tror dere Ronaldo er på banen når 2 omgang starter? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 raste ikke for å gjøre deg sur men jeg syns faktisk carrick har vært litt usikker i dag.. en del feilpasninger har jeg merket og litt treig med å sette i gang spillet menmen Giggs har hatt flere feilpasninger enn Carrick. Carrick har ryddet opp i forsvar, vunnet mange baller på midten, og slått geniale gjennombrudspasninger og vanlige pasninger. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Silvestere og Pique... Lukter litt baklengs av det Men vi har tross alt spillt god i perioder og det uten våre aller beste. Irriterende at vi ikke satt en av våre store sjangser, men greit nok at det er 0-0 mtp at Roma har hatt Straffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå