Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Håper det er denne kampen Anderson får sitt første mål, det fortjener han. Hargreaves har gode pasningstakter, og Carrick har geniale gjennombruddspasninger. Ser bra ut det jeg har sett hittil. FAen, hvordan greier Hargreaves det? Endret 9. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 HAZZZA!!!! HVORDAN KAN DU BOMME DER!!!!! hvem sier giggs er gammel og ikke god lenger? Ryan Giggs = Legend Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hazza da :( Men dæven så vi speller a!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Park spiller veldig intelligent. Leser spillet og gjør akkurat det han skal for å vinne ball og sette i gang angrep. Pasningene sitter som limt de også. Legger meg på listen over de som vil ha gåll fra Anderson i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 HAZZZA!!!! HVORDAN KAN DU BOMME DER!!!!! hvem sier giggs er gammel og ikke god lenger? Ryan Giggs = Legend Jeg har så vidt sett Giggs jeg? Skjer med at Hargreaves løper mye på gjennomløp a? :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 8 Schalke er nær ved å ta ledelsen! Altintop får ballen på rundt 25 meter og skyter bra. Keeper er nede i hjørnet og slår ballen opp i luften. Det ser ut som om den kan gå i mål, men Valdés kaster seg på nytt og får tak i ballen. oi da, nesten for schalke! men utd spilelr bra ja, gleder meg til anderson mål jeg og kan alle dere som kaller giggs for dårlig og sier at han bør varme benke innrømme at han bare hadde en dårlig kamp på søndag vær så snill? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fy steike så bra angrepsfotty vi spiller nå. Er jo til å få vann i munnen av jo. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 skummelt der, men VDS kan vi stole på hæ så du ikke at det var giggs med pasningen gjennom til hazza for store sjansen raste? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Joda, tc47. Men Giggs har ikke gjort så mye utenom, syns nå jeg. Hargreaves og Carrick har kommet bra igang, også Park. Nesten for Giggs der ass. Utrolig godt angrep. Endret 9. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Trenger ikke Ronaldo for å skape magi, nei. Satan at den ikke satt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 åååå tenk hvis giggs hadde scoret! da kunne jeg le av alle giggs haters! menmen, driiit bra spill av red devils nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Park er glimrende sålangt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 åååå tenk hvis giggs hadde scoret! da kunne jeg le av alle giggs haters! menmen, driiit bra spill av red devils nå Er da ingen som hater Giggs? Poenget er vell mer at han ikke spiller som før .. Slik som den sjangsen der, var ikke akkurat veeeeeldig krevende og sette i nota. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tevez, hazza og Park har starta veldig bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Carrick å, ryddet opp mye, geniale pasninger osv. Lurer på om jeg skal ha Carrick på min neste United drakt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Park er glimrende sålangt no doubt! han og hazza EDIT: haha tevez og hazza leker med roma nå! Endret 9. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå