tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 virker som SAF tenker på Søndag og godt er det. sant, er faktisk utrolig fornøyd å se brown der han skal være igjen og to ekte CB Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 KOM IGJEN UNITED.. KNUS ROMA Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sender deg en PM Chauz... Takk supermann! Skal se kampen nå! Var bare en kanalsøk dingseboms. Den jeg krysser fingrene mest for ikveld må være Pique. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Herlig med Neville på benken. Godt å se kapteinen vår tilbake på A-lagskamp. Tror at dette blir relativt enkelt, men alt avhenger av de første 20-30 minuttene. Setter Roma en i nota innenfor den første halvtimen kan det fort bli mer spennende enn planlagt. Herlig kort tid mellom hver gang vi slipper å se på Fjørtoft... Pausene kommer i kjent stil. Endret 9. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg ser på kampen kun for å se Roma vinne.. Jeg tipper Roma kommer til å gi alt og united kommer til å angre på å stille med et "b-lag"... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 merker at jeg blir skikkelig nervøs nå.. 0-0 er faktisk skummelt helt opp til 80-85 min.. kom igjen red devils, into the semi finals tonight Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har tippet mye penger i kveld! Så nå er det best at det går inn. Får 9000kr hvis dette går inn: - ManUtd vinner kampen. - Rooney scorer. - Ronaldo scorer. (har ikke tippet resultat, men bare at manu vinner kampen og at rooney og ronaldo scorer minst et hver) Hmm, får håpe de kommer på banen etterhvert da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) øvrebø i kveld? ånei å nei, hvis vi går ut pga. norsk dommertabbe så tar jeg selvmord! Endret 9. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Greit lag, tipper nok på at Rooney og Ron kommer inn på slutten. Men Saf tenker nok litt på søndagskampen. Helt utrolig at Rio er tilbake, det er så herlig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ah, shit, her kommer følelsen av at det kan gå alvorlig galt. Den tragiske følelsen som gjør at jeg til tider blir for nervøs til å se på kampen. Har stor tro på oss, though. Gir oss en 75-80% sjanse til å ta dette hjem. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har hatt den følelsen at det sier stopp idag lenge nå .. Ble ikke mye bedre ved og se startoppstillinga! Jaja, håper det går bra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tevez alene på topp føles ikke særlig bra, fikk ikke den særlige bra magefølelsen. Jeg mener Tevez trenger en spiller ved siden av seg på topp, for å fungere optimalt. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Satan Hargreaves har gode innlegg Endret 9. april 2008 av mufc9 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 sitter og skjelver litt.. savner rooney mer enn ronaldo faktisk.. jaja vi får se hvordan det går.. tar 0-0 i dag tenker jeg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) United har jo starta klart best da, sjangser til Park & Tevez allerede. Ser lovende ut EDIT: Hargreves spiller bra & stor sjangse til Brown der! Endret 9. april 2008 av Ymmot10 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Spiller til tider briljant i angrep, finnr rom og kommer oppover på banen. Satser på at vi putter minst en i dag. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fine takter her nå, liker det jeg ser av Park! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 oi litt skummelt av silvestre der.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Syntes vi har starta veldig lovende og godt er det. I dag blir det Anderson goal tror jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Satan Hargreaves har gode innlegg haha en til! vakkert av hazza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå