agasøster Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har ikke den roen i kroppen, nærvøs til tusen nå! hjerterytmen er langt over normalen alerede:P Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hø? Oddsen er jo 2.0 på united-seier flere steder. Så dårlig odds på de 3 tingene er ikke noe jeg ville spillt. Du sier noe. Men jeg håper for hans skyld at den går inn. Løkke te! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har ikke den roen i kroppen, nærvøs til tusen nå! hjerterytmen er langt over normalen alerede:P i feel you! men om rio starter, så kan jeg ihvertfall smile noen som vet ennå? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bare jeg hadde litt ro så hadde jeg vært fornøyd, gah! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fitte faen, jeg har ikke Viasat 4!!! Fikk den plutselig gratis for noen måneder siden og nå er den vekke!! Fy faen jeg går å sover, dagen er ødelagt! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 myp2p.eu - tada Ja, det er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fitte faen, jeg har ikke Viasat 4!!! Fikk den plutselig gratis for noen måneder siden og nå er den vekke!! Fy faen jeg går å sover, dagen er ødelagt! Den er der den, ta å rescann etter kanalene dine. Hvilket tvsignal har du? Send meg pm, vi skal fikse dette! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fitte faen, jeg har ikke Viasat 4!!! Fikk den plutselig gratis for noen måneder siden og nå er den vekke!! Fy faen jeg går å sover, dagen er ødelagt! åja viser de ikke på tv3 i kveld? uffda, må suge heftig for deg! jeg har så dårlig erfaring med stream, har heldigvis viasat 4, canal digital lanserte jo det for ikke så lenge siden heldigvis sammen med tv3! long live canal+ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 @ Chauz - Prøve å ringe en kompis? Hvis du er gammel nok, ta turen på puben? Se på nettet? Men veit hvordan det føles å gå på en kanal smell. Husker EKSTREMT godt da jeg hadde gjort klart til match med gutta og diska opp med taco, colers og alt det der. C+ streika og måtte ta til takke med text tv Kampen endte 1-1 borte mot sotton. James Beattie, den kølla har jeg aldri tilgitt. Gleder meg til i kveld merker jeg!1 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Alostor: Er en n00b og vet ikke en drit om hva du snakker om. Takk for at du prøver å hjelpe allikevel. Skal prøve å ringe en kompis ja, han er Pool fan () og vi så Arsenal - Pool sammen (der dommerne var de store stjernene) Satser på at han gidd å se på United sammen med meg! Må løpe som f... nå. Lykke til med fest fotball! Endret 9. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I'm ready to gooooooo !! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sender deg en PM Chauz... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 VDS Brown - Rio - Pique - Sly Hazza Park - Anderson - Carrick - Giggs Tevez Subs: Rooney Ron Scholes Neville Kusxhaxjk Welbeck O'Shea Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 VDSBrown - Rio - Pique - Sly Hazza Park - Anderson - Carrick - Giggs Tevez Subs: Rooney Ron Scholes Neville Kusxhaxjk Welbeck O'Shea litt sur at rooney OG ron ikke er med.. en kunne satt på benken, greit nok men ikke begge.. greit å se rio da scholes burde vært med men greit, vi får se i dag Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dette tror jeg blir bra!! Konge at Tevez starter, rett og slett. Elsker å se navnet hans i ellveren... Ronaldo og co kommer jo inn om vi havner i trøbbel. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å se Rio dukke opp i startellveren! Herlig at Silvestre er tilbake også. Blir spennende å se hvordan det går. Nå gleder jeg meg skikkelig til kamp! Endret 9. april 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å se Rio dukke opp i startellveren! Herlig at Silvestre er tilbake også. Blir spennende å se hvordan det går. Nå gleder jeg meg skikkelig til kamp! ja men vet dere om evra er skadet? for han var jo ikke på benken en gang? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Han blir sikkert vilt til søndag. Har ikke hørt om noe skade på han. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 virker som SAF tenker på Søndag og godt er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå