fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) We've won it five times? Den har lik melodi som "We've won it two times" og "That boy Ronaldo". Endret 8. april 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 We've won it five times? Den har lik melodi som "We've won it two times" og "That boy Ronaldo". Nei, det er ikke den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Håper ikke at speaker.no medlemene kommer å ødelegger idyllen vår her på diskusjon....Og hva søren er det der TOPPfotballkort bytte greiene :S Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Si det... Blir disse trådene like usaklige og tåpelige som speaker.no eksemplene som er postet tidligere, slutter i alle fall jeg å bruke dette forumet. Da finner jeg heller noe annet... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 guys mye snakk om utd - pool finale og utd - barca semi her, er det bare jeg som er litt redd at vi slipper inn ett tidlig mål i morgen? jeg tror ikke jeg tør se resten av kampen hvis roma klarer å score 0-1, hadde vært utrolig skremmende! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Slapp av, dette går nok helt fint. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Slapp av, dette går nok helt fint. hehe gleder meg til kampen, klarer ikke sove! semi final av cl, tre poeng mer enn alle i PL med bare 5 kamper igjen, hjemmekamp mot arsenal på søndag. good times to be a united supporter Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, klarer ikke sove pga en fotballkamp. Lidenskap! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Håper på dette laget i dag: VDS Hargreaves - Brown - Pique - Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Park Rooney - Tevez Tror på dette laget i dag: VDS Hargreaves - Brown - Pique - Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs Rooney ---------------- Park bør virkelig få starte denne kampen og hvorfor gidder jeg ikke å begrunne engang... Tror Anderson ble hvilt på søndag mtp denne kampen, så jeg tipper han starter i en 4-5-1 formasjon. Ganske sikker på at SAF hadde spillt 4.4.2 med Ferdinand og Vidic på banen, men han garderer seg nok med én ektra på midten i dag. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror på denne lagoppstillingen i kveld. Edwin van der Sar O'Shea - Brown - Piqué - Evra Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Scholes - Park Rooney Jeg ser gjerne Anderson fra start, men han har ikke vært så imponerende i de siste kampene. Han virker sliten etter den lange sesongen. Men med Anderson fra start blir vi sikkert farligere enn med Hargreaves. Park må starte istedenfor Giggs. Jeg satser på denne lagoppstillingen så fremst at Rio ikke blir klar. Ganske sikker på at SAF hadde spillt 4.4.2 med Ferdinand og Vidic på banen, men han garderer seg nok med én ektra på midten i dag. Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fergie har jo sagt at enten Neville eller Silvestre skal starte i denne kampen, så lurer på om dette skjer. Jeg håper selvsagt Neville, selv om han har vært ute over 1 år. Men når han har greid å kjempe over 1 år med skade, så fortjenern det. Men skulle ikke det være håp for Rio idag? Eller sitter han kanskje på benken? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvorfor ta risken på Rio i dag når vi har mer en god nok spillere. Har en fin 2-0 ledelse som vi ikke kommer til å gi slipp på. Skulle vi få et eller to mål i mot, for vi ty til Ronaldo magi Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ganske sikker på at SAF hadde spillt 4.4.2 med Ferdinand og Vidic på banen, men han garderer seg nok med én ektra på midten i dag. Hvorfor tror du det? Vet at vi ofte spiller 4.5.1, men vi har vel spillt 4.4.2 mot Roma på hjemmebane tidligere (?) og har lykkes med det. Bl.a når vi vant 7-1 med smiffy litt bak Rooney på topp. syntes også at det har fungert veldig godt i det siste, med unntak av matchen på søndag. I dag tror jeg ikke Fergi tar noen sjangser bakover mtp skadene og kjører på med én ekstra midtbanespiller. My 2 cents Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal jobbe i dag ass. Går ut i hagen og henger meg. Snakkes! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal jobbe i dag ass. Går ut i hagen og henger meg. Snakkes! Hahha, hadde ikke hengt meg jeg ass, men skutt meg hvis jeg var i din situasjon. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skal jobbe i dag ass. Går ut i hagen og henger meg. Snakkes! Hvor mange ganger har du hengt deg i år? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 En del ganger. Men jeg skal innrømme at jeg er ganske dårlig til å knyte knuter. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Skal jobbe i dag ass. Går ut i hagen og henger meg. Snakkes! Sikker på du ikke kjenner en forkjølelse på gang og har hodeverk slik at du dessverre må ligge hjemme på sofaen? Endret 9. april 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fergie har jo sagt at enten Neville eller Silvestre skal starte i denne kampen, så lurer på om dette skjer. Jeg håper selvsagt Neville, selv om han har vært ute over 1 år. Men når han har greid å kjempe over 1 år med skade, så fortjenern det. Men skulle ikke det være håp for Rio idag? Eller sitter han kanskje på benken? Tipper vi verken får se Silvestre eller Neville fra start i kveld. Og det er fremdeles håp for Rio, men jeg tviler. Han skulle vel bli testet like før kampen, eller var det i dag tidlig? Uansett, jeg tror ikke han starter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nei, jeg tror heller ikke han starter. Han kommer vel kanskje inn hvis det skjærer seg fullstendig i forsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå