Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Flott kamp, og sutreungen Ronaldo var flink Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Stakkars, stakkars Hughes. Kampen tok seg vanvittig opp i 2. omgang og ved 2-0 så man de hadde gitt helt opp. Det 3. målet var faktisk en 4 mot 2 situasjon og der skal man rett og slett score. Målet til Scholes blir vel rundens mål antar jeg, selv om målet til Xabi Alonso ikke var så verst det heller. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Aww, etter en middels førsteomgang reiser vi oss og plaffer inn 3 mål! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ålreit kontringsspill i dag. Fletcher spilte faktisk bra i førsteomgang! Daniel Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Fletcher spilte faktisk bra i førsteomgang! 7563242[/snapback] Men han løper så vanvittig sakte. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jaja, ikke noe å si på kampen idag, såvidt jeg kunne se. Annet enn et par småfeil av blant andre Giggs, så synes jeg vi gjør det bra. Første målet er bra forarbeid og skudd av Ronaldo, 2. målet er bare å ta av seg hatten for, et av rundens hittil klart fineste mål. 3. målet er kontring på sitt aller beste, og det er så enkelt som at man _skal_ score i den situasjonen. God kamp, og god julegave. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Herregud for et mål av Paul "Gud" Scholes, elsker jævelen. Deilig å se Scholes med slegga slik som i gamle dager. Og Ronaldo? Verdens beste høyreving, no doubt.... Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Synes Fletcher og Saha hadde en dårlig dag på jobben. Ellers var det en underholdenede kamp, ihvertfall i andre omgang. Deilig med en ledelse før jula. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Faen ta Arjen Robben og resten av Chelsea, herregud. To fuckings minutter på overtid, jeg går og skjærer ut mitt eget hjerte med en skje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 To kamper på rad, jeg går og hiver meg i elva som går bak huset Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Faen ta Arjen Robben og resten av Chelsea, herregud. To fuckings minutter på overtid, jeg går og skjærer ut mitt eget hjerte med en skje. 7564059[/snapback] Haha, party on! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Det var vel egentlig fortjent, Chelsea har hatt et mål feilaktig annulert, samt at Heskeys andre scoring definitivt var offside... Jeg satt og ventet på det, så jeg ble ikke overrasket... Fortsatt Top of the League Endret 23. desember 2006 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det var vel egentlig fortjent, Chelsea har hatt et mål feilaktig annulert, samt at Heskeys andre scoring definitivt var offside... Jeg satt og ventet på det, så jeg ble ikke overrasket... Fortsatt Top of the League 7564074[/snapback] Scholes og Vida ute med karantene i neste kamp, samt Carrick skadet, jeg har bange anelser... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heldigvis har vi Brown/OShea i bakhånd som kan ta over for Vidic. Park er tilbake fra skade, som kan overta for Scholes.. Carrick derimot... Høres ikke veldig lovende ut, men da får resten av gutta stå frem og vise hva det bor i laget! Det er Wigan hjemme på OT, noe som faktisk bør være overkommelig selv uten disse.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heldigvis har vi Brown/OShea i bakhånd som kan ta over for Vidic. Park er tilbake fra skade, som kan overta for Scholes.. Carrick derimot... Høres ikke veldig lovende ut, men da får resten av gutta stå frem og vise hva det bor i laget! Det er Wigan hjemme på OT, noe som faktisk bør være overkommelig selv uten disse.. 7564115[/snapback] Carrick sin skade er heldigvis ikke så alvorlig, han er tilbake mot Reading den 28 (?) Hva med denne midtbanen på boxing day? Ronaldo - Fletcher - Park - Giggs? Eller evt flytte Rooney ned og Solskjær / Saha på topp. Ronaldo - Fletcher - Rooney - Park/Giggs Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Slettes ikke utenkelig det der. Park spilte visstnok ganske bra i dag, til tross for sin første kamp etter skadeavbrekket. Det trenger vi virkelig, rett og slett! Jeg leste på united.no at skaden til Carrick var uviss - leddbånd i ankelen det var snakk om.. Det stod videre at han kanskje var ute èn mnd, får virkelig ikke håpe han blir borte så lenge, nå som han virkelig hadde funnet formen... Kanskje det blir bra med Owen i januar, da? Rooney kan helt klart spille midt han også, men Sunny på topp. Tror Reading passer Solskjær fra start rimelig bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...D&newsid=389325 Slapp av Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Der hadde vi sjansen til å øke forspranget til 4 poeng, men tro det eller ei (!!) chelsea fikk mål på overtid og vant som vanlig med 1 fattig mål. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det var enda godt at Carrick ikke var alvorlig skadet Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Må bare si at min julestemning ble kraftig redusert da Robben gullet ballen inn i mål 3 minutter på overtid! *Henge plakat av robben opp på dart-tavlen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå