Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, ikke noe å si på kampen idag, såvidt jeg kunne se. Annet enn et par småfeil av blant andre Giggs, så synes jeg vi gjør det bra.

Første målet er bra forarbeid og skudd av Ronaldo, 2. målet er bare å ta av seg hatten for, et av rundens hittil klart fineste mål. 3. målet er kontring på sitt aller beste, og det er så enkelt som at man _skal_ score i den situasjonen.

God kamp, og god julegave.

Lenke til kommentar
Heldigvis har vi Brown/OShea i bakhånd som kan ta over for Vidic. Park er tilbake fra skade, som kan overta for Scholes.. Carrick derimot... Høres ikke veldig lovende ut, men da får resten av gutta stå frem og vise hva det bor i laget! Det er Wigan hjemme på OT, noe som faktisk bør være overkommelig selv uten disse..

7564115[/snapback]

Carrick sin skade er heldigvis ikke så alvorlig, han er tilbake mot Reading den 28 (?)

Hva med denne midtbanen på boxing day?

Ronaldo - Fletcher - Park - Giggs?

Eller evt flytte Rooney ned og Solskjær / Saha på topp.

Ronaldo - Fletcher - Rooney - Park/Giggs

Lenke til kommentar

Slettes ikke utenkelig det der. Park spilte visstnok ganske bra i dag, til tross for sin første kamp etter skadeavbrekket. Det trenger vi virkelig, rett og slett!

Jeg leste på united.no at skaden til Carrick var uviss - leddbånd i ankelen det var snakk om.. Det stod videre at han kanskje var ute èn mnd, får virkelig ikke håpe han blir borte så lenge, nå som han virkelig hadde funnet formen... Kanskje det blir bra med Owen i januar, da? ;)

Rooney kan helt klart spille midt han også, men Sunny på topp. Tror Reading passer Solskjær fra start rimelig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...