SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tror det er lettere å møte Liverpool i en finale enn Arsenal, men nå skal vi ikke glemme Chelsea helt her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt. Sportslig sett så takler jeg Liverpool i en finale mot oss. Vi er sterke mot dem. Og publikum skal synge om Diego Forlan Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt. Jeg vil definitivt ikke møte liverpool i finalen. Ikke fordi jeg tror dere er den vanskeligste motstanderen, men fordi at OM vi skulle tape, så vil vi ALDRI ALDRI ALDRI få høre slutten på det... Jævla sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt. Jeg vil definitivt ikke møte liverpool i finalen. Ikke fordi jeg tror dere er den vanskeligste motstanderen, men fordi at OM vi skulle tape, så vil vi ALDRI ALDRI ALDRI få høre slutten på det... Det er faktisk akkurat det samme jeg føler i forhold til United. Tenk hvor rabiate tilstander vi hadde fått her inne da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det kunne blitt stygt. Det er ingenting jeg har mer lyst til enn å Bayern-reprise mot Liverpool i en CL-finale, men det er ingenting jeg har mindre lyst til enn å tape mot Pool i en CL-finale. Hadde nesten ikke turt å se kampen engang. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hadde nesten ikke turt å se kampen engang. Enig, tror nesten det kunne blitt for tøft. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sympati til Arsenal. Liverpool gikk videre, men vi knuser dem i finalen i Moskva Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det tror jeg helt seriøst hadde vert helsefarlig. Det finnes ikke noen måler som kunne målt blodtrykket mitt da. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi skal ikke se bort fra Chelsea, men jeg er mer nervøs når det blir Barcelona enn Liverpool og Chelsea. Barcelona er ett utrolig bra lag som er veldig vanskelig å slå borte. men de sliter med skader så det blir vel United - Chelsea i finalen og med ett 3-0 resultat. Blir the double i år gitt. hehe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi skal ikke se bort fra Chelsea, men jeg er mer nervøs når det blir Barcelona enn Liverpool og Chelsea. Barcelona er ett utrolig bra lag som er veldig vanskelig å slå borte. men de sliter med skader så det blir vel United - Chelsea i finalen og med ett 3-0 resultat. Blir the double i år gitt. hehe Barca har vel sin dårligste form på mange år. Jeg tror Chelsea blir mye farligere om vi når så langt. Jeg kan godt se for meg at vi hiver manageren deres på dør og slår Barca Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dere bør jo nesten bare være glade vi kom videre, i tilfelle vi møtes i finalen. Jeg skjønner at hatet til Liverpool er større enn til Arsenal hos mange, men det virker som de fleste tror vi blir lettere motstand. Jeg vil IKKE møte dere i finalen, bare så det er sagt. Finalen bør avlyses dersom det blir Liverpool - Manchester United. Hvis jeg måtte velge et av de engelske lagene til motstander i en CL-finale ville jeg valgt Arsenal. Vi har et greit tak på Liverpool i Premier League, men i Champions Leagaue er det ingen som slår Liverpool. Jeg tror ikke den semifinalen mellom Chelsea og Liverpool blir spesielt morsom, heller litt kjedelig. Uansett.. det blir morsomt å se hvem av de som går videre. Jeg håper på Chelsea. Men nå må vi konsentrere oss om morgendagens kamp. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Må da være psykisk of fysisk umulig å spille en slik kamp som United - LFC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Må da være psykisk of fysisk umulig å spille en slik kamp som United - LFC Ikke minst å se kampen. Hvis det blir tilfellet så må jeg være godt brisen på forhånd, samt ha sovepiller og tequila innen rekkevidde. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sovepiller når man skal se fotballkamp er vel ikke anbefalt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sovepiller når man skal se fotballkamp er vel ikke anbefalt Nei, jeg tenkte etterpå i tilfelle tap. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sovepiller når man skal se fotballkamp er vel ikke anbefalt Nei, jeg tenkte etterpå i tilfelle tap. Godt poeng, et veldig godt poeng. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Faen, hvorfor har de utelandske fotball trådene blitt satt i internasjonal? Få tilbake det gamle, de nye katergoriene suger baller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Faen, hvorfor har de utelandske fotball trådene blitt satt i internasjonal? Få tilbake det gamle, de nye katergoriene suger baller. Du får ta det opp i tilbakemeldingsforumet, her er feil sted. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Faen, hvorfor har de utelandske fotball trådene blitt satt i internasjonal? Få tilbake det gamle, de nye katergoriene suger baller. Har du ikke dem under ''Mine innlegg'' uansett da ? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er en ting jeg lurer på. Det er en sang som synges en del ganger i løpet av en United-kamp. Jeg får aldri med meg hva de synger, og litt vanskelig å gi dere melodien. Den går fort, slik at det er vanskelig å høre hva de synger. Og det hørtes faktisk ut som den ble syngt på Anfield i kveld? Jeg tar sikkert feil, men samme melodi i hvert fall. Så hvis noen bare kan skrike ut de sangene de vet synges under hver United-kamp. Jeg tror ikke det synges om en spiller, men .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå