Kiman™ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Nevermind, noen her har allerede oppdaget nyheten. Endret 8. april 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nevermind, noen her har allerede oppdaget nyheten. Old! (Måtte bare, for å demonstrere mot lesing av united.no) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://forum.speaker.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Trådstarter så ikke så mye yngre ut enn Raste f.eks. Hva behager? Jeg trodde faktisk det var bilde av deg med en gang jeg, men måtte nøye studere bildet i mange timer før jeg kom frem til den konklusjonen at det IKKE var deg, men gudene skal vite at det godt kunne ha vært deg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Orker ikke følge med på stort annet enn United.no, resten av nyhetene som jeg bør få med meg blir jo postet her. Ved å lese på United.no støtter jeg supporterklubben, og det er veldig viktig etter min mening. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hva tror vi om kampene i kveld og hvilke av lag "vil" vi ha med videre? Personlig så håper jeg på Arsenal og Fenerbache. Spesiellt sistnevnte kommer jeg til å heie på i kveld. Endret 8. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Orker ikke følge med på stort annet enn United.no, resten av nyhetene som jeg bør få med meg blir jo postet her. Ved å lese på United.no støtter jeg supporterklubben, og det er veldig viktig etter min mening. Støtte den supporterklubben der? De nekter jo å la meg bli medlem. Eller er det sånn at man må prøve å melde seg inn minst 15 ganger før de lar deg komme inn? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 I dag blir det 2 borte seiere. Liverpool - Arsenal 1-2. Chelsea - Fenerbache 0-1 Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det har jeg aldri opplevd, har vervet 5-6 stykker, og alle disse har blitt meldt inn uten problemer. Ja, støtte den supporterklubben der, norges beste medlemsblad til 250,- for 11 utgaver samt velkomstgave, 10% på supporterutstyr, turtilbud, mulighet for å søke på billetter og medlemskort - synes det er et bra tilbud jeg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sikkert en bra supporterklubb, men nå har jeg gjennom årene prøvd å melde meg inn flere ganger via skjema/telefon, allikevel mottar jeg aldri noe som helst. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gullkorn fra speaker.no-forumet manu er verdens soleklart beste lagdrømmelag: -------------------------e.v.d.sar----------------------------------- neville------vidic-----------------ferdinand-------------evra----- ronaldo----------nani---------anderson-------heagraves---- ----------tevez-----------rooney--------------- topp 3: 1.Cristiano Ronaldo 2.Vidic 3.Nani 2 dårligste (alle er gode men..) 1.Saha 2.Flether LOL ! DE ER IKKJE DRØMME LAGE TIL MANUNITED!!NANI SKAL VER VING Å SCHOLES ER ENNÅ BEDRE ENN ANDERSON! EG SYNS FAKTISK ATT CARRICK ER BEDRE ENN HEAGRAVES! FLETCHER ER JO LAGT I FRÅ DEN DÅRLIGASTE PÅ UNITED! HAN EIGE JO! Å HEAGRAVES SKAL JO IKJE VER VING! - MEN MANCHESTER UNITED ER DE BESTE LAGET I VERDEN! ( MEDLEM I SCSB ) vet liverpool er dårligerePS:John Arne Riise skal bytte klubb etter sesongen er ferdig!! håper han skal til MANU Elller RBK Men la oss se det på den positive siden, Raste får jo noen på egen alder han kan leke med Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hihih...så latterlig å lese... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nå brukte vel du også "manu" før da Raste Ikke noe galt når det ikke er vondt ment. Om man bruker det og vet hva det betyr derimot Hva tror vi om kampene i kveld og hvilke av lag "vil" vi ha med videre? Personlig så håper jeg på Arsenal og Fenerbache. Spesiellt sistnevnte kommer jeg til å heie på i kveld. Jeg håper at både Liverpool og Arsenal blir slått ut. Vet ikke hvordan men Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 speaker.no? Hvis det er så useriøst, hvorfor gidder dere å lese der da? Postene dere har lagt ut er ikke morsome engang, de er helt tragiske. Uansett om de er skrevet av 10 åringer... Er Raste virkelig så ung, eller er det intern humor pågang? Fyren klarer i alle fall å uttrykke seg og bidrar positivt i United tråden, if you ask me. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Velkommen etter. Speaker.no slår seg ihop med Diskusjon.no. Derfor tråler de forumet for å se hva slags hagenisser vi får på besøk etterhvert. Men skal jeg være ærlig så tror jeg det ikke kan bli så mye verre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pique kommer nok til å forlate oss hvis vi ikke viser han litt mer tillit snart nok. , Er redd for det jeg også. Pique er altfor god til å spille reservelags fotball. speaker.no? Hvis det er så useriøst, hvorfor gidder dere å lese der da? Postene dere har lagt ut er ikke morsome engang, de er helt tragiske. Uansett om de er skrevet av 10 åringer... Er Raste virkelig så ung, eller er det intern humor pågang? Fyren klarer i alle fall å uttrykke seg og bidrar positivt i United tråden, if you ask me. Dette er vel den offisielle mobbe Raste uken vel? Neste uke er det min tur. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Brown drar, Silvestre muligens, G.Neville legger opp. Tror nok Pique blir jeg for min del. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Nå brukte vel du også "manu" før da Raste Jeg har aldri brukt manu, sikkert når jeg gikk i 1. klasse og litt oppover. Men jeg har alltid kalt Manchester United for United. Det er ikke manu Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Takker så meget! Ikke alle som leser igjennom alt av innlegg eller følger med på alt som skjer i nettverden vet du. Old fashioned kinda guy Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Brown drar, Silvestre muligens, G.Neville legger opp. Tror nok Pique blir jeg for min del. Brown kan bli da, etter den sesongen han har hatt. Men drar de så bør Pique få alle muligheter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Takker så meget! Ikke alle som leser igjennom alt av innlegg eller følger med på alt som skjer i nettverden vet du. Old fashioned kinda guy Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå