Limbeck Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Rio ute i 2 uker I følge The Sun.... Da antar jeg at han er ute fra 1 dag til 5 år Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Lurer på hvordan forsvaret klarer seg i mårra og til helgen. Matchen på Søndag ranker jeg som årets viktigste hittill. Vinner vi den, så tror jeg saken er biff. Chelsea får ikke full pott ut sesongen og kommer til å avgi poeng, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...p;newsid=548103 drit i saha, det er jo faen ikke morsomt en gang, men rio og nani sitter ut ser ikke ut som nani blir med i morgen nei, og heller ikke rio men bare håper sistnevnt er med på søndag! men har en dårlig følelse at han er ute i to uker eller noe lignende Endret 8. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Heldigvis har Park spillt godt i det siste og han starter nok i mårra. Thank god! Ber til høyere makter om at Pique og Brown virkelig slår på stortromma nå som go'ståpprane våre er ute med skade... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Heldigvis har Park spillt godt i det siste og han starter nok i mårra. Thank god! Ber til høyere makter om at Pique og Brown virkelig slår på stortromma nå som go'ståpprane våre er ute med skade... ja kommer til å være ganske så nervøs i morgen før kampstart når jeg ser lagoppstillingen for FØRSTE gang i hele sesongen uten rio OG vida.. uff så skummelt Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan tror folk lag oppstillinga blir imorgen? Jeg tror noe slik... Owen - Brown - Pique - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes - Anderson - Park Rooney. Håper hvertfall på den.. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvordan tror folk lag oppstillinga blir imorgen? Jeg tror noe slik... Owen - Brown - Pique - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes - Anderson - Park Rooney. Håper hvertfall på den.. Sier meg enig i den. Tror det er den beste som vi kan få til nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Håper vi stiller med keeper i den 11'eren da.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Selvfølgelig, han har jo glemt å skrive O'Shea Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Rio boost for Reds United have been boosted by the news that Rio Ferdinand could be fit to face Roma in Wednesday's Champions League quarter-final second leg at Old Trafford. Ferdinand had limped out of Sunday's 2-2 draw at Middlesbrough, but a scan on Monday confirmed he had no suffered a broken foot as was first feared. Sir Alex Ferguson confirmed at his pre-match press conference on Tuesday that the defender should be fit to face the Italians, although a final decision will be made on Wednesday morning. "Rio's scan was clear and we hope to have him on Wednesday," revealed the United boss. Gary Neville and Mikael Silvestre are also in the squad and Sir Alex confirmed one of the duo may even start the game. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvor kommer dette fra?! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Uniteds offisielle hjemmeside Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ikke noe er bedre enn det Men hvis han skal starte så bør han være 100% og ikke 80% sånn at han går på en ny smell og er ute resten av sesongen... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det kan jo hende det var litt taktikk fra United's side å ikke melde noe ordentlig om skaden, og så får å overraske å si at han er fit for fight til onsdag. Jeg priser meg lykkelig hvis han er frisk, kansje jeg kan se kampen uten å få nervesammenbrudd. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Her er forresten hva vi kan vente oss når Sport og trening blir slått sammen speaker.nos forum på torsdag. HER ER DET BARE LOV FOR DEI SOM ER INTRESERT I MANU Å SIMEININGA SI OM MANU SÅKLART NÅ KAN DU BARE SKRIVE I VEI ALLE MANU FANS SKRIV KVA DU VIL F.EKS KA PLAS DEI KJEM PÅ ELLER OM CHAMPIONS LEAGUE PS: IKKJE SKRIV DOME TING man u er best og sån håper jeg laget blirkepper van der sar forsvar silvestre evra ferdinand o,shea midtbane nani giggs owen heagres angrep c.ronaldo w.rooney carlos tewez det er klasselaget til manu Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Her er forresten hva vi kan vente oss når Sport og trening blir slått sammen speaker.nos forum på torsdag. HER ER DET BARE LOV FOR DEI SOM ER INTRESERT I MANU Å SIMEININGA SI OM MANU SÅKLART NÅ KAN DU BARE SKRIVE I VEI ALLE MANU FANS SKRIV KVA DU VIL F.EKS KA PLAS DEI KJEM PÅ ELLER OM CHAMPIONS LEAGUE PS: IKKJE SKRIV DOME TING man u er best og sån håper jeg laget blirkepper van der sar forsvar silvestre evra ferdinand o,shea midtbane nani giggs owen heagres angrep c.ronaldo w.rooney carlos tewez det er klasselaget til manu Manu også skrivd Hargreaves feil oxo...jaja, høres ut som 11 åringer på det forumet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 riooooooooo nå er jeg sikker på at han starter i morgen, har en god følelse at vi kan vinne 1-0 nå bring on the italians Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skrevet av 10åringer da tipper eg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Latterlig! :!: Får håpe de ikke invanderer denne tråden da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://forum.speaker.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Trådstarter så ikke så mye yngre ut enn Raste f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå