tc47 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg er redd West Ham kampen blir vanskelig jeg. Har jo ikke vært å gode mot de i det siste har alltid tenkt på den kampen der.. blackburn borte no problem, chelsea borte kan vi lett klare MEN west ham kampen frykter jeg faktisk utrolig mye.. i fjor og i år så langt: west ham 1 - 0 utd utd 0 - 1 west ham west ham 2 - 1 utd hvis vi bare leder med 2 poeng eller noe den helgen vi spiller west ham på OT så hadde jeg vært veldig redd Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Time for Fergie to axe Giggs? Sannhet i den artikkelen der. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Injury relief for Ferdinand. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Viste ikke at det var fare for brudd. Dog jeg vil tro han blir ute noen uker. Jeg mener Giggs er veldig viktig for laget og det vil være en tabbe å benke han. Endret 7. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg tror på ingen måte at Rio blir ute mer enn én kamp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg tror på ingen måte at Rio blir ute mer enn én kamp. Redd for at han spiller mot dere? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Litt. Men jeg er mer bekymret over det faktum at han sannsynligvis spiller mot Arsenal. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis han kommer tilbake, håper jeg i hundre på; Brown - Pique - Rio - Evra. Ellers kan det bli noe ala O'Shea - Brown - Pique - Evra etc. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1740122.ece Totti ute på onsdag gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg frykter dere setter ny CL-rekord på onsdag. Jeg tipper minst tre mål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1740122.ece Totti ute på onsdag gitt. Det ble jo bekreftet dagen etter kampen på Tirsdag, tror jeg. Har ihvertfall vist det i 4-5 dager ell noe Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1740122.ece Totti ute på onsdag gitt. Det ble jo bekreftet dagen etter kampen på Tirsdag, tror jeg. Har ihvertfall vist det i 4-5 dager ell noe Ble vel ikke bekreftet før i dag da Roma leverte inn den offisielle laglisten;) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nei, men treneren til Roma bekreftet det at han sansynligvis var ute 1 uke ekstra. Det tok jeg som bekrefta Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Slå opp i ordboka på ordet "bekrefte" du Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Roma uten Totti noe aka United uten Ferdinand? edit: glemte totti:P edit: late night, bad grammar :S edit: andre edit uten forskjell :O Endret 7. april 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nåja, Totti er hjertet i Roma. Tror de er mere avhengige av han enn vi er av Rio Tror det skal bli hardt for dem på Old Trafford. De må angripe oss og det elsker vi. På en annen side så bytter jeg ikke CL mot PL tittelen. Noen som vet når semifinalene skal spilles? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Slå opp i ordboka på ordet "bekrefte" du Raste Næ, trenger ikke det Du burde heller gå på skolen mere du, kanskje du får lært litt mere da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 o0 Intriger Dere får avgjøre dette med viskelærkasting ellerno Forøvrig en søppeldommer vi har fått oss på lørdag, men er glad det er United og ikke TIL han dømmer. Kanskje han er mindre partisk da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ja, vi skal møtes på Ullevå Stadion og skal kaste viskelær på hverandre. Så kom å se Jeg som vinner da Endret 7. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Kan godt ta ei lita slosskamp med Raste jeg. Har ikke den største erfaringen innenfor slossing, men Raste tar jeg med gipsa ben og bind for øynene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå