Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje dette tapet gir United en oppvekker, og gir de litt boost som fører til at laget ikke tar for lett på ting fremover! Forhåpentligvis vil dette tapet føre til at vi spiller bedre fotball fremover!

Jeg hadde en snål følelse om at denne kampen kom til å ende i favør vertene, og jeg fikk rett... Men, av en eller annen grunn, er jeg ikke nevneverdig bekymret. Vi har to poengs forsprang på Chelsea i det vi går inn i det tøffe juleprogrammet :)

Lenke til kommentar
Det må være litt spenning også... ergo, en liten julegave til Chelsea

7523351[/snapback]

Enig, men keeper spillet til Howard var ikke så bra syns jeg i dag mpot chelsea. Den siste hadde bare vært å bokset over men han bare sto der, syns han var litt svak på chelseas andre mål å.. Men men.

Dumt at United tapte, men kult med spenning og da må bare united bevise at dem er best i julekampene og videre og ta seriegulet.

Lenke til kommentar
Same old Chelsea, always cheating

http://www.youtube.com/watch?v=pR4IBMf4Va8

7525782[/snapback]

Herregud ja! Manchester United er fan d eneste laget i Premier League som faktisk klarer å træne opp egne talenter istedenfor å bruke milliarder på spillere.... alle kan kjøpe spillera, men du skal være go for å træne dæm opp!...

Men d e låvli å kjøpe et par spillera! Ole Gunnar Solskjær! Korallveien 3! Kristiansund! :love:

Lenke til kommentar
Herregud ja! Manchester United er fan d eneste laget i Premier League som faktisk klarer å træne opp egne talenter istedenfor å bruke milliarder på spillere....

7525835[/snapback]

Det er jeg ikke helt enig i... West Ham er en klubb som har avla mange gode spillere.. Jeg kan nevne f.eks J.Cole, F.Lampard, R.Ferdinand (nå kommer brorn hans og), K.Richardson (kanskje ikke i samme klasse som de tre første, men) osv...

Det var de jeg kom på i farta...

Lenke til kommentar
Herregud ja! Manchester United er fan d eneste laget i Premier League som faktisk klarer å træne opp egne talenter istedenfor å bruke milliarder på spillere....

7525835[/snapback]

Det er jeg ikke helt enig i... West Ham er en klubb som har avla mange gode spillere.. Jeg kan nevne f.eks J.Cole, F.Lampard, R.Ferdinand (nå kommer brorn hans og), K.Richardson (kanskje ikke i samme klasse som de tre første, men) osv...

7531181[/snapback]

Ja, sant det.

Men United har vært veldig god de siste årene... :yes:

Lenke til kommentar

7525835[/snapback]

7531181[/snapback]

Du glemte jo United's egen Michael Carrick er også avlett opp i West Ham, Jermain Defoe er en annen...

Så West Ham vet hva de driver med på det omerråde også :)

Lenke til kommentar

Ny kampdag:

Aston Villa v Man Utd

Kl. 16:00

Villa Park

Barclays Premiership

Tidligere møter i Premier League-historien på Villa Park (United nevnt først):

1992/93: 0-1

1993/94: 2-1 Sharpe 2

1994/95: 2-1 Ince, Kanchelskis

1995/96: 1-3 Beckham (Alan Hansen: "You never win nowt with kids")

1996/97: 0-0

1997/98: 2-0 Beckham, Giggs

1998/99: 1-1 Scholes

1999/00: 1-0 Sheringham

2000/01: 1-0 Solskjær

2001/02: 1-1 Alpay (selvmål)

2002/03: 1-0 Beckham

2003/04: 2-0 Ronaldo, Van Nistelrooy

2004/05: 1-0 Giggs

2005/06: 2-0 Van Nistelrooy, Rooney

Håper selv på dette laget:

-------------------VDS-----------------------

---Neville---Ferdinand---Vidic---Heinze---

---Ronaldo---Scholes---Carrick---Giggs--

------------Rooney---Saha-----------------

Endret av HHoward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...