IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dette er kjipt..men eg er ikke i tvil om at vi reiser oss til neste kamp Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Brown var en vandrende katastrofe det jeg så av ham i dag. Og Giggs er alt annet enn hva en god kaptein skal være på slike dager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vi får be om at Vidic og Rio er tilbake mot Arsenal, la oss alle ta 1 minutt å be. Jeg må faen meg sikkert gå i terapi for dette tapet her, det irriterer meg grenseløst-. The Game, skrivdi Pool tråden. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dere tapte da ikke, Raste. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Riley beviste enda engang at han er håpløs. Soleklar straffe Enig om att vi må ha inn noen forsterkninger bakover.1 stopper og 1 back. Jeg mener heller at Pique skulle spilt fra start Det er jeg enig i oxo, men mener de trenger mer til neste år. sa det samme i fjor, men det skjedde ikke da så det er bare å vente og se. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dere tapte da ikke, Raste. PoengTAP. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dere tapte da ikke, Raste. Det føltes som et tap. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 men forbanna faen da. Nå har jeg skrevet 2 lange innlegg, hvorav alastor stengte tråden mens jeg skreiv og mista nettet på den andre. Jeg klikker!! Korte trekk. - Boro spillerne sparker ned våre spillere, men får knapt kort. Boateng burde ha vært utvist. - 2 Straffesituasjoner, den ene fikk vi ikke se i reprise, men den første var soleklar - Offside situasjonen. Elendig dømming også her. - Flere soleklare frispark i gode situasjoner vi blir snytt for. Jf carrick og evra situasjonene Dommeren skulle jeg gjerne ha fått 5 minutter med, så skulle vi slippe å se han gå igjen. Flere skader på viktige spillere den siste tiden. Om Ferdinand ikke er klar til Tirsdag eller neste helg går jeg å henger meg. Over til det positive. 3p forran ett kjedelig chelsea lag og tar vi med målforskjellen så blir det 4. Raste: ikke i humør til å skrive noe positivt om den kvlame dritt klubben fra liverpool nå. Skal lire ut noe iløpet av kvelden. Ett veddemål er ett veddemål Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dommeren bidrar til å spolere kampen for oss, men vi var heller ikke gode nok. Forsvaret var alt for dårlig uten Vidic i dag. Vi var avhengige av mange gode redninger av VDS for å holde oss inne i kampen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Frykter litt for hva de elendige dommerne i Soho Square vil finne på nå etter Sir Alex Ferguson er ferdig med dommer Mike Riley for denne matchen, og da har jeg episoden etter Portsmouth i minne der dommersjef Keith Hackett fikk gjennomgå.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Brown var en vandrende katastrofe det jeg så av ham i dag. Og Giggs er alt annet enn hva en god kaptein skal være på slike dager. Giggs leverte kanskje årsverste, og det sier sitt. For en katastrofe han er. Helt tragisk at han skal få bære kapteinsbindet. Gi det til Rio, permanent! Har akkurat vært ute og jogget en time i kulda for å få ut litt aggressjon. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg elsker Ronaldo...jeg hater riley, Jeg elsker Park...jeg hater boateng, Jeg elsker dolly(roon) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Brown var en vandrende katastrofe det jeg så av ham i dag. Og Giggs er alt annet enn hva en god kaptein skal være på slike dager. Giggs leverte kanskje årsverste, og det sier sitt. For en katastrofe han er. Helt tragisk at han skal få bære kapteinsbindet. Gi det til Rio, permanent! Har akkurat vært ute og jogget en time i kulda for å få ut litt aggressjon. Helt enig. Kan ikke skjønne hvorfor Park ikke kom inn for Giggs istede. Tevez er i det minste giftig forran mål og selv om han ikke leverte noen stor kamp i dag, så var han i det minste ikke dårlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hvordan ga dommeren ikke straffe der? det var jo ikke tvil en gang, det var som en reding av en keeper, seriously.. jeg er drit lei av dommere som er dumme! hva med rooney som var klart onside.. er bare en idiotisk dommer og linjedommer i dag, ikke noe vanskelige avgjørelser heller.. er så utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Synest dere vi gjorde en så dårlig kamp da. Dere må huske at matta sugde krefter fra spillerene i dag. Eneste jeg kan tenke meg vi kunne gjort annerledes er å bytte innpå Park tidligere samt spilt med Pique fra start. Jeg holder på midt om at vi ikke trenger flere forsvars spillere. Kan ikke tenke meg at noen gode spillere vil komme hit bare for å sitte på benken heller. Straffesituasjonen med Riley er det som irriterer meg mest, synest ikke vi gjør en dårlig kamp. Boro har ikke vert nådige med topplagene denne sesongen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Er enig med deg. Syntes forsvarfireren burde være; Brown - Pique - Ferdinand - Evra. Men ja, jeg syntes kampen sugde balle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Helgen har sugd balle, United poengtap og Enga tap:( Jeg går å henger meg, snakkes. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Brown var en vandrende katastrofe det jeg så av ham i dag. Og Giggs er alt annet enn hva en god kaptein skal være på slike dager. Giggs leverte kanskje årsverste, og det sier sitt. For en katastrofe han er. Helt tragisk at han skal få bære kapteinsbindet. Gi det til Rio, permanent! Giggs bør legge opp snart om han ikke klare å holde noenlunde form i mer enn 2 kamper. Selv jeg begynner å gå lei. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Giggs var da en av de bedre i dag synest jeg. Er enig med deg. Syntes forsvarfireren burde være; Brown - Pique - Ferdinand - Evra. Men ja, jeg syntes kampen sugde balle. Fordi vi ikke vant? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 1. Forsvaret. 2. Bekymring for Ferdinand. 3. Chelski kan ta innpå etter poeng tap. 4. Giggs holder elendig form. 5. Fyren som trenger briller; Mike Riley. ... og mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå