fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kom igjen gutta, alt i angrep nå! Vi MÅ vinne denne kampen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg knuste nettopp fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg knuste nettopp fjernkontrollen. Lidenskap til fotball gjør alt så mye mer morro Edit: Hva feilet det Rio? Så ikke veldig seriøst ut av det jeg så hvertfall. Endret 6. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Og der seiler vel Chelsea opp som favoritter til å vinne PL. Om Rio blir ute lenge ser dette ut til å bli en sesong uten troféer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg knuste nettopp fjernkontrollen. Srsly? Herregud for en dømming i denne kampen. Burde faen meg blitt fenglet for å i det hele tatt ha vurdert dommeryrket. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tråden stenges i 5 minutter så folk får roet ned hodet sitt. Vi trenger ikke 2 sider med "faen". Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Og der åpner vi igjen. Satser på at folk har fått ut damp nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det der var 7 minutter Alastor....Hahah Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Denne her sitter inni meg en uke til nok, men The Game du tapte veddemålet. Begynn å skriv Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Rio må være tilbake mot Arsenal, ellers kan dette bli en helvetes vår for oss. Forsvaret fungerer ikke så veldig bra i dag, Vidic må tilbake fortere enn svint! Ellers håper jeg at denne kampen er motivasjon nok i kampene mot Arsenal og Chelsea. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lurer på åssen dette hadde sett ut hadde det blitt blåst for straffe. Synd dette altså. Men de kommer til å knuse Arsenal og Chelsea. Blir liga gull selv om dette var en hindring. Savnet å se Anderson utpå der i dag. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sur kamp. Muligens spolert p.g.a. halvblind dommer. Bah! Men, det er ikke kjørt enda, tror heller ikke Rio blir borte særlig lenge. Men, jeg sier det igjen. Vi må få inn noen noe backer/stoppere i sommer, blir alt for tynt bakover. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Banens beste VdS, banens verste Riely. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Denne kampen beviser hvor mye vi er avhengig av Rio og Vidic er skadefrie. Med en av de ute har vi plutselig ikke et solid forsvar. Tror ikke Rio er så alvorlig skadet, tror heller han ble spart slik at han ikke må være ute i flere kamper. Ellers sugde dommeren i dag, han gjorde alt for mye tull, men man må nok regne med et par slike kamper i løpet av en sessong. Jeg tror ikke titlen er tapt på grunn av denne kampen. Jeg har tro på at vi vinner mot Arse, og vi er i stand til å få uavgjort mot Chealsea, men da må vi bli mer solide bakover. La oss glemme denne kampen å heller fokusere på de neste kampene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 For en hard kamp. Synest ikke vi gjør noen dårlig kamp. Boro kjempet seg inn i kampen og hadde nok sjangser til å forsvare de to måla. De fortjener poenget. På vår side så slet vi fremover. Vi var veldig slitne utover i andre omgang og det var tungt å angripe. Park gjør et fantastisk innhopp. Vanskelig å si hva vi burde gjort annerledes. Er Rio ute i sesongavslutningen så kan dette bli veldig vanskelig..... Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Enig om att vi må ha inn noen forsterkninger bakover.1 stopper og 1 back. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Riley beviste enda engang at han er håpløs. Soleklar straffe Enig om att vi må ha inn noen forsterkninger bakover.1 stopper og 1 back. Jeg mener heller at Pique skulle spilt fra start Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dette var slett ikke bra United. Før kampen hadde de råd til en uavgjort og et tap, og da er det jævla kjipt at det første poengtapet kom nå med 5 kamper igjen. Denne burde vært vunnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå