archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Greit at Vida er skadd, men det ser ut som at Rio totalt har mista sjølvtilliten. Ikkje engang dei enklaste pasningane får han til..., Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Diesel du oppfører deg som broren min på 11år.. med engang noe går galt, så er det klaging. Er halvtime igjen av kampen. Langt ifra ferdig Har du fulgt med på min "karriere"her på forumet du da eller? Hold kjeft og ikke begynn på noe du ikke har peiling på da. Og når det er sagt så kan ikke eg huske å ha sett deg her før... Den karrieren du kaller det vil jeg helst ikke se mer på, vis det er noe ala du viser nå Har fulgt med nå og da. Men ikke så aktiv her som andre steder på forumet. Tipper det står 2-3 rundt 87 minutt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg går og henger meg. Verdens beste midtstopper ut...skadehelvetet slår som vanlig inn på slutten av sesongen. Akkurat som ifjor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Helt utrolig.... Endret 6. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Faen meg typisk. Alt går jo imot oss nå. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Rio skadet også. Skulle bare mangle Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva faen gjorde Tevez så lenge utpå banen idag? Han var lam fra livet og ned. Så setter dem inn på Hargreaves og Park? Hvorfor ikke sette innpå Anderson? Park er greit, men Hargreaves? Fy faen , dette ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Endelig skjedde det noe rett fra benken også! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Stemmer vg live? Står at Tevez ut - Park inn o,Shea ut - Hargreaves inn Ferdinand ut - Pique inn. Hvorfor bytter han slikt. Han tar jo ut bedre spillere og setter inn middelmådigheter. Hvor er anderson? Saha? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nå er jeg alvorlig fyllesyk og fortjener å være litt negativ: I dag tapte vi gullet, Ferdinand skadd og vi har ikke sjangs mot Middlesborough. Ikke kan vi regne med seier på Stamford Bridge - og Chelsea virker pokkers solide. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Saha er som vanlig SKADA. Hvorfor i det huleste er Giggs ute på banen ennå, bedre å spille med en mann mindre"! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvordan giggs får hele kampen idag fatter jeg ikke! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROOOOOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk Ji og Wazza, TAKK FOR SVARTE FAEN! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk Park. Fin avslutning av Roon, men det e Park all the way Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ikke klage nå,da får dere @lex på nakken...får ikke lov å klage vet dere Riktig 'pool fansen er jo bedre en dere. Ånei..IKKE det....ikke si det daaaa..... Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 JAA. veldig bra av Park der Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Yess Rooney.. et til for helvete. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Satan det føltes godt! .. Rooney <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå