GBD Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Da er det altså på tide med ny kamp. Vi møter et West Ham som har byttet manager, og fått inn Charlton-legenden Alan Curbishley. Dette kommer til å bli en hard kamp, for Curbishley er en ringrev, noe han beviste med å skaffe flere glimrende plasseringer til et Charlton med lite midler. Personlig håper jeg på dette laget i dag: ----------------------VDS--------------------- --Neville----Ferdinand--Vidic------Heinze-- --Ronaldo---Carrick----Scholes----Giggs-- --------------Rooney----Saha--------------- Et innhopp av Park hadde også passet glimrende. Vi trenger så mange friske spillere som mulig nå inn mot julen. Som regel har vi vår sterkeste periode rundt denne tiden, og for at denne tradisjonen skal opprettholdes må vi ha alle "fit for fight". Selv om West Ham har et fantastisk potensiale med en haug glimrende spillere, og selv om de er et av lagene i PL jeg har mest sympatier for, tror jeg vi vinner greit. Hvis jeg skal tippe et resultat må det bli: 1-3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Blir tøff denne kampen, Hammers med Curbishley som manager, et godt mannskap. Og jeg har en jævli hangover også, blir spennende dette. Håper på dette laget: VDS Gaz - Rio - Vida - Gabi Ron - Scholesy - Carrick - Giggsy Roon - Saha Evt. Giggs ut, og Fletcher inn på høyre, Ron på venstre. Men Giggs har skjerpet seg betraktlig i det siste så. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Og jeg har en jævli hangover også, blir spennende dette. 7520605[/snapback] Da er vi to, så får bare håpe det er oss og ikke United. Så vi får håpe at The Hammers ikke får en Curbishley-effekt med en gang... Tror nok på seier i dag også... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Evt. Giggs ut, og Fletcher inn på høyre, Ron på venstre. Men Giggs har skjerpet seg betraktlig i det siste så. 7520605[/snapback] Giggs har alltid vært, er, og kommer alltid til å være bedre enn Fletcher.. Selv når Giggs er 50 år, vil han være bedre enn fletch... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Som en ekstra liten gave før kampstart leder Everton 1-0 over Chelsea til pause. Ikke at jeg har noen videre tro på at det holder seg, men det hadde passet glimrende å gå inn i julens tette program med 8 poengs ledelse (eller 5 poeng, hvis Mourinho skulle sagt det). Everton borte har jo ikke alltid vært Chelseas drømmemotstand hvis jeg ikke husker feil...? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Så langt så ser det jo bra ut for vår del, får bare håpe at Drogba klarer å holde seg på beina i hele kampen... Edit: Fy pokker at Ballack klarte å få den ballen til å skru rundt muren. Det målet kom litt for tidelig i andre omgang Endret 17. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Og der ble det 2-1.. Utrolig, kan ikke forstå hvordan Chelsea kan spille så dårlig. Jaja, understreker vel bare poenget at et godt sammenspilt lag er bedre enn et lag med individualister. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Individualister? Det er jo det som har vært problemet med chelsea de to siste sesongene individualistene spiller som et lag... Gjør de ikke det så spiller det pokker meg ingen rolle hvem som spiller på laget, se bare på Real Madrid... Men dettte kan kanskje gå veien og vi tjener to eller tre poeng på chelsea i dag. Edit: Fy faen bra når ballgutten slapp ballen når Drogba skulle ta den fra han Endret 17. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Synes synd på meg selv som grunnet kanalutvalget ser på Norge slå Russland fremfor Everton slå Chelsea.. Ingen tvil om hva jeg helst ville sett Dårlig magefølelse forann kampen i dag ja, og det skylles ikke engang hangover av noe slag som dere... Vi pleier vel og være noe dårligere til å vinne om chelsea har tapt samme dag eller dagen før? Huff, jaja, blir spennende..! edit: jaja, uavgjort for chelsea er ikke ille for oss det heller.. får håpe det holder ut edit2: 2-3 ja.. Jaja, kunne ikke forvente noe annet uansett. edit3: Slettet en relativt unødvendig post. Ikke la det gjenta seg. Endret 17. desember 2006 av arehei Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Laget: VDS Neville - Rio - Vidic - Heinze Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs Rooney - Saha (du fikk ønsket ditt oppfylt NightKeeper) Benken: Solskjær, Park, Sheasy, Silvestre og Ku... Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er det United driver med... ja nå kommer homse portugiseren til å juble Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 he he he...nice:D Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 triste saker, nesten like greit jeg ikke fikk anledning til å se kampen på tv Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 det var ikke triste saker det var nydelig tap akkurat det de fortente liverpool fan Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Kryp tilbake til liverpool tråden og ikke kom ut før Liverpool vinner PL Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Det må være kjedelig å oppholde seg i en tråd i mangfoldige år? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Ouch! Bare vent til neste år, er det ike det vi pleier å si Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Det må være kjedelig å oppholde seg i en tråd i mangfoldige år? 7522631[/snapback] Det må være kjedelig å være Chelsea fan i ManU tråd.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Det må være kjedelig å være Chelsea fan i ManU tråd.... 7522700[/snapback] Jeg oppfører meg i allefall, i motsetning til visse andre. Kommentaren min hadde ingenting med Man Utd å gjøre. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Neida, men det er ikke alle som er så sindige som deg LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå