Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Da er det altså på tide med ny kamp. Vi møter et West Ham som har byttet manager, og fått inn Charlton-legenden Alan Curbishley. Dette kommer til å bli en hard kamp, for Curbishley er en ringrev, noe han beviste med å skaffe flere glimrende plasseringer til et Charlton med lite midler.

Personlig håper jeg på dette laget i dag:

----------------------VDS---------------------

--Neville----Ferdinand--Vidic------Heinze--

--Ronaldo---Carrick----Scholes----Giggs--

--------------Rooney----Saha---------------

Et innhopp av Park hadde også passet glimrende. Vi trenger så mange friske spillere som mulig nå inn mot julen. Som regel har vi vår sterkeste periode rundt denne tiden, og for at denne tradisjonen skal opprettholdes må vi ha alle "fit for fight".

Selv om West Ham har et fantastisk potensiale med en haug glimrende spillere, og selv om de er et av lagene i PL jeg har mest sympatier for, tror jeg vi vinner greit.

Hvis jeg skal tippe et resultat må det bli: 1-3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir tøff denne kampen, Hammers med Curbishley som manager, et godt mannskap. Og jeg har en jævli hangover også, blir spennende dette.

Håper på dette laget:

VDS

Gaz - Rio - Vida - Gabi

Ron - Scholesy - Carrick - Giggsy

Roon - Saha

Evt. Giggs ut, og Fletcher inn på høyre, Ron på venstre. Men Giggs har skjerpet seg betraktlig i det siste så.

Lenke til kommentar

Som en ekstra liten gave før kampstart leder Everton 1-0 over Chelsea til pause. Ikke at jeg har noen videre tro på at det holder seg, men det hadde passet glimrende å gå inn i julens tette program med 8 poengs ledelse (eller 5 poeng, hvis Mourinho skulle sagt det).

Everton borte har jo ikke alltid vært Chelseas drømmemotstand hvis jeg ikke husker feil...?

Lenke til kommentar

Så langt så ser det jo bra ut for vår del, får bare håpe at Drogba klarer å holde seg på beina i hele kampen...

rtfm.gif

Edit:

Fy pokker at Ballack klarte å få den ballen til å skru rundt muren. Det målet kom litt for tidelig i andre omgang :no:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Individualister?

Det er jo det som har vært problemet med chelsea de to siste sesongene individualistene spiller som et lag...

Gjør de ikke det så spiller det pokker meg ingen rolle hvem som spiller på laget, se bare på Real Madrid...

Men dettte kan kanskje gå veien og vi tjener to eller tre poeng på chelsea i dag.

Edit:

Fy faen bra når ballgutten slapp ballen når Drogba skulle ta den fra han :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Synes synd på meg selv som grunnet kanalutvalget ser på Norge slå Russland fremfor Everton slå Chelsea.. Ingen tvil om hva jeg helst ville sett :)

Dårlig magefølelse forann kampen i dag ja, og det skylles ikke engang hangover av noe slag som dere... Vi pleier vel og være noe dårligere til å vinne om chelsea har tapt samme dag eller dagen før? Huff, jaja, blir spennende..!

edit: jaja, uavgjort for chelsea er ikke ille for oss det heller.. får håpe det holder ut

edit2: 2-3 ja.. Jaja, kunne ikke forvente noe annet uansett.

edit3: Slettet en relativt unødvendig post. Ikke la det gjenta seg.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...