soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Anderson inn for giggs i andre omg mener jeg. synes dette her er skummelt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fy faen å åpent forsvaret vårt er :S Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Helt latterlig spill baki der nå! Nå må vi skjerpe oss! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nå må vi holde dette ut omgangen å kjøre på i andre. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 O'shea må skjerpe seg. Takke faen for at vi har Van Der Sar i mål. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Så kommer aldri målet i 2. omg og vi begynner å bli frustrerte. Tipset mitt står fortsatt på 1-1. Det er ikke Manchester jeg kjenner i hvert fall. Målet kommer, om det så blir i det 93 spilleminutt! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Fy faen, Boro eier jo kampen. Håper Ferguson spytter ut tyggisen sin, og begynner å refse en del spillere i andre 0MG. Endret 6. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva i hælvette skjer med at dommern dømmer i favør boro da!! Flere avgjørelser nå! Offsiden, flere frispark og nå straffe Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Snytt for straffespark også nå. Drittdommer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 SNYTT FOR STRAFFE. Helvetes fittedommer. Hadde dommerne vært pari hadde vi hatt 3 mål. Er det slik som skal avgjøre gullkampen, svarte faen!!!! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 må da kunne gå ann å blåse straffe når det er hands da. drit azz Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Latterlig dommer i dag! Han ser jo situasjonen klart også! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Få ut Giggs og evt Tevez. Carrick har vært banens beste idag syns jeg. Uansett latterlig dommer, i pausen så håper jeg SAF gjør noe heftig og skrur på hårføneren på max. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Det er vel sånn det er å være Arsenal Supporter this days ^^ Endret 6. april 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Forsvaret lider i fraværet til Vidic. Patetisk av dommeren å ikke dømme straffe, han står jo å ser på. Faen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dette er faen meg ikke bra nok. Boro som kjører kampen her, forsvaret svikter uten Vidic. Elendige dommere som fratar oss en 100% sjanse og en soleklar straffe. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Syntes ikke Tevez har vært så ille, men giggs har regelrett sugd. Få inn Anderson sier jeg! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Satse på at Fergie tar en godsnakk med spillerne så ser vi fram te en god andreomgang: ) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Rart ikkje evt. linjedommer ser at han handser, latterlig av dommer, klar straffe! Og når Evra blei grisetatt bakfrå, blei liggandes nede, og boro fekk ein stor sjanse, patetisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå