Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det kan bli forskjellig resultater, enten så blir det liten seier til United eller blir det stor seier til United. Hvem vet ? The Game, veddemålet er i boks? Vi to bare i veddemålet? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bare oss to ja, pusen. Like greit det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hva veddes det om? FA, med meg som deres representant, må avgjøre om veddemålet er lovlig . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Husker ikke, det eneste jeg vet er straffen Noen som vet hvor mange kamper Giggs har i PL? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Alastor: Taperen må skrive ett skryte innlegg om liverpool i this is anfield tråden. Iløpet av dagen sådan. Jeg har veddet på at enten Tevez, Giggsy, Anderson eller Carrick netter... Altså ingen regelbrudd Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 749? Dette ender med uavgjort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Alastor: Taperen må skrive ett skryte innlegg om liverpool i this is anfield tråden. Iløpet av dagen sådan.Jeg har veddet på at enten Tevez, Giggsy, Anderson eller Carrick netter... Altså ingen regelbrudd Om innlegget vil være provoserende, så vil jeg slette det . Men ellers så er det nok good to go. Alastor: Taperen må skrive ett skryte innlegg om liverpool i this is anfield tråden. Iløpet av dagen sådan.Jeg har veddet på at enten Tevez, Giggsy, Anderson eller Carrick netter... Altså ingen regelbrudd Om innlegget vil være provoserende, så vil jeg slette det . Men ellers så er det nok good to go. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 749? Dette ender med uavgjort. Det er med CL,PL,FA osv. Jeg mente kun PL? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Aldri hatt så dårlig følelse for en kamp. Boro er på papiret "dårlige" men allikevel så gode. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Latterlig bra! Boro har scoret 35 mål denne sesongen. Ronaldo har scoret 36 alene! :!: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ronaldooooooooo :D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Han er så god at jeg runker. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 0-1. Roonnaallddooo. knall bra start dette her Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Aner jeg er storseier? Kontringer med Ronaldo, Rooney og Tevez..... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 RUNNIN' DOWN THE WING HEAR UNITED SING VIVA RONALDO Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Han er jo seriøst overalt den gutten. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Til vanlig liker jeg ikke at Ronaldo scorer, men akkurat nå var det jævela deilig pga nervøsiteten min foran denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå