Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Litt over tre timar igjen til avspark no mot eit lag som tok poeng mot Arsenal og burde gjort det mot slutten av Chelsea-kampen. Har ikkje tru på at dette blir nokon lett kamp, men eg håpar (og trur) at kvaliteten og sjølvtilliten i laget er såpass stor at vi klarer det, og fortsetter med fem poengs luke ned til Chelsea.

På "resultattippetavla" i leiligheita har eg sett opp 1-3, men er såpass usikker på kva som kjem til å skje på Riveside at det fort kan bli heilt andre sifre. (Hadde forresten rett på Roma-kampen..

Spent på å sjå kva lag vi stiller med i dag. Om Park får ny tillit etter ein bra kamp mot Roma, om vi stiller 4-5-1 eller 4-4-2, om Tevez og Roon startar i lag og kven som spelar sentralt på midten. Det hadde også vore gøy å sjå Pique på prøve seg, er vel ei stund sidan sist kamp no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo sick.gif

Jeg kan godt skryte av Liverpool, de har et betydelig bedre lag i år enn i fjor, men den siste er jeg ikke med på.

Lenke til kommentar

<Spent på å sjå kva lag vi stiller med i dag. Om Park får ny tillit etter ein bra kamp mot Roma, om vi stiller 4-5-1 eller 4-4-2, om Tevez og Roon startar i lag og kven som spelar sentralt på midten. Det hadde også vore gøy å sjå Pique på prøve seg, er vel ei stund sidan sist kamp no.

Jeg har sagt det før og sier det igjen, den headingen til Park er steinbra. Han er på vei over sidelinja i full fart og må slå ballen tilbake foran feltet. Det er en veldig vanskelig heading.

Jeg ønsker 4-4-2 men tror vi spiller 4-5-1

Jeg tror ikke vi sparer noe serlig med spillere og stiller toppet. Roma er mindre farligere enn Boro slik resultatet ble i Roma.

Saar/Tomasz/Foster

Hargreaves - Rio - Brown - Evra

Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs

Rooney

Jeg tror Gary kommer til å få prøve seg selv om vi mangler resultat utover i andre omgang siden Hargreaves blir flyttet oppover. Synd vi mangler Nani, han kunne blitt viktig.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Heilt sant. Etter mi meining er Park enda ein av spelarane vi har i troppen som av dei fleste er voldsomt undervurdert. Er ikkje alt han har gjort i klubben som har funka like bra, men når fyren er i form, så er han faktisk steingod. Er vel også den vingen vi har med størst arbeidsmoral tilbake i forsvar.

Lenke til kommentar

nja, han kan fort ha en sesong igjen som førstevalg. Tror erfaringen hans kan bli veldig viktig i et ungt lag.

På en annen side så er det ikke så mange midtbanespillere som har fast plass lengre. Ronaldo er selvskreven...

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
<Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo sick.gif

Jeg kan godt skryte av Liverpool, de har et betydelig bedre lag i år enn i fjor, men den siste er jeg ikke med på.

Det må jo gjøre vondt i sjela å skrive innlegget, ellers er det jo ikke et tap. Du trenger jo ikke å mene det du skriver :p Men dersom innlegget er "skrytete" nok, så trenger du ikke ta med den siste. Fører deg opp jeg, så får du skrike ut om du trekker deg.

Banan vil altså ikke ha hevn for en hel uke med pool avatar?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Det må jo gjøre vondt i sjela å skrive innlegget, ellers er det jo ikke et tap. Du trenger jo ikke å mene det du skriver :p Men dersom innlegget er "skrytete" nok, så trenger du ikke ta med den siste. Fører deg opp jeg, så får du skrike ut om du trekker deg.

Banan vil altså ikke ha hevn for en hel uke med pool avatar?

Jeg blir ikke med på noe veddemål nei

Lenke til kommentar

Mido i alle fall. Alves var vel usikker men i troppen

VDS

Brown

Rio

O'shea

Evra

Ronaldo

Scholes

Carrick

Giggs

Rooney

Tevez

Confirmed MUTV, henta fra Redcafe

Subs:

PIG

Pique

Hargo

Park

Anderson

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...