archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Litt over tre timar igjen til avspark no mot eit lag som tok poeng mot Arsenal og burde gjort det mot slutten av Chelsea-kampen. Har ikkje tru på at dette blir nokon lett kamp, men eg håpar (og trur) at kvaliteten og sjølvtilliten i laget er såpass stor at vi klarer det, og fortsetter med fem poengs luke ned til Chelsea. På "resultattippetavla" i leiligheita har eg sett opp 1-3, men er såpass usikker på kva som kjem til å skje på Riveside at det fort kan bli heilt andre sifre. (Hadde forresten rett på Roma-kampen.. Spent på å sjå kva lag vi stiller med i dag. Om Park får ny tillit etter ein bra kamp mot Roma, om vi stiller 4-5-1 eller 4-4-2, om Tevez og Roon startar i lag og kven som spelar sentralt på midten. Det hadde også vore gøy å sjå Pique på prøve seg, er vel ei stund sidan sist kamp no. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 <Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo sick.gif Jeg kan godt skryte av Liverpool, de har et betydelig bedre lag i år enn i fjor, men den siste er jeg ikke med på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) <Spent på å sjå kva lag vi stiller med i dag. Om Park får ny tillit etter ein bra kamp mot Roma, om vi stiller 4-5-1 eller 4-4-2, om Tevez og Roon startar i lag og kven som spelar sentralt på midten. Det hadde også vore gøy å sjå Pique på prøve seg, er vel ei stund sidan sist kamp no. Jeg har sagt det før og sier det igjen, den headingen til Park er steinbra. Han er på vei over sidelinja i full fart og må slå ballen tilbake foran feltet. Det er en veldig vanskelig heading. Jeg ønsker 4-4-2 men tror vi spiller 4-5-1 Jeg tror ikke vi sparer noe serlig med spillere og stiller toppet. Roma er mindre farligere enn Boro slik resultatet ble i Roma. Saar/Tomasz/Foster Hargreaves - Rio - Brown - Evra Ronaldo - Scholes - Carrick - Anderson - Giggs Rooney Jeg tror Gary kommer til å få prøve seg selv om vi mangler resultat utover i andre omgang siden Hargreaves blir flyttet oppover. Synd vi mangler Nani, han kunne blitt viktig. Endret 6. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Heilt sant. Etter mi meining er Park enda ein av spelarane vi har i troppen som av dei fleste er voldsomt undervurdert. Er ikkje alt han har gjort i klubben som har funka like bra, men når fyren er i form, så er han faktisk steingod. Er vel også den vingen vi har med størst arbeidsmoral tilbake i forsvar. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Park er en arbeidsmaskin. Han er god til å mase et forsvar i stykker og gir aldri opp en ball. Som vi sog mot Roma. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp. Syns egentlig Park har gjort det meste veldig bra etter at han kom igjen frå skade. Han har bidratt positivt både framover og bakover på bana. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Park er en god spiller, men kan drukne litt i mangden av gode midtbanespillere vi har for tiden. Dog jeg tror personlig han får mye spillestil siden Fergie er glad i kjempere. Dessuten så spiller Giggs en av sine siste sesonger. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Trur nok også at Giggsy har sin siste sesong som eit av to førstevalg på vingen. Han vil nok måtte finne seg i å vere backup meir enn han har vore. så då spørs det om Park kan få meir speletid som andrevalg på vingane. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) nja, han kan fort ha en sesong igjen som førstevalg. Tror erfaringen hans kan bli veldig viktig i et ungt lag. På en annen side så er det ikke så mange midtbanespillere som har fast plass lengre. Ronaldo er selvskreven... Endret 6. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Håper på dette laget idag, et lag som skal hente 3 poeng hjem til Manchester... VDS Pique - Rio - Brown - Evra Ron - Scholes - Carrick - Park Tevez - Roon Boro har vært gode mot Chels og Arse, men jeg tror nok ManUtd blir ett like hakk for stort for dem. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lov å håpe at United si form i PL fortsetter? siste fire kampar: 1-0, 2-0, 3-0, 4-0.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) <Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo sick.gif Jeg kan godt skryte av Liverpool, de har et betydelig bedre lag i år enn i fjor, men den siste er jeg ikke med på. Det må jo gjøre vondt i sjela å skrive innlegget, ellers er det jo ikke et tap. Du trenger jo ikke å mene det du skriver Men dersom innlegget er "skrytete" nok, så trenger du ikke ta med den siste. Fører deg opp jeg, så får du skrike ut om du trekker deg. Banan vil altså ikke ha hevn for en hel uke med pool avatar? Endret 6. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg vet om en enda vondere straff som slår alt annet. Den som taper må holde seg unna liverpool tråden i 2 månder! evt. ikke skrive i den på to månder, hva sier dere? Tørr dere å ha et slikt veddemål? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det kommer aldri til å skje. Banan har vel ikke baller nok til å være med i dette veddemålet. Så det blir vel The Game og jeg? Vi tar den straffen The Game sa Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 <Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo sick.gif Jeg kan godt skryte av Liverpool, de har et betydelig bedre lag i år enn i fjor, men den siste er jeg ikke med på. Det må jo gjøre vondt i sjela å skrive innlegget, ellers er det jo ikke et tap. Du trenger jo ikke å mene det du skriver Men dersom innlegget er "skrytete" nok, så trenger du ikke ta med den siste. Fører deg opp jeg, så får du skrike ut om du trekker deg. Banan vil altså ikke ha hevn for en hel uke med pool avatar? Jeg blir ikke med på noe veddemål nei Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Den er grønn Forresten, har boro noen spillere ute? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Mido i alle fall. Alves var vel usikker men i troppen VDS Brown Rio O'shea Evra Ronaldo Scholes Carrick Giggs Rooney Tevez Confirmed MUTV, henta fra Redcafe Subs: PIG Pique Hargo Park Anderson Endret 6. april 2008 av archanios Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bra lag, dette bør bli tre poeng. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 0 - 3. Tevez, Ronaldo og Carrick. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tror på 2-1, alle måla i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå