fakey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva med at tapern må være Pool-supporter i en uke (her på forumet altså)? Det innebærer Pool-avatar, Pool-signatur, krangling med United-supporterne, positiv prating om Pool, bruk av ordene "verdens beste" annen hver setning i tillegg til at man skal heie og juble når Pool scorer mål i kamper. Full pakke mao. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I tillegg til at man må ha èt innbrudd og ei lita nedtramping av supportere på en random stadio. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva med at tapern må være Pool-supporter i en uke (her på forumet altså)? Det innebærer Pool-avatar, Pool-signatur, krangling med United-supporterne, positiv prating om Pool, bruk av ordene "verdens beste" annen hver setning i tillegg til at man skal heie og juble når Pool scorer mål i kamper. Full pakke mao. Jeg har skremmende mye lyst til å prøve, men akk så lite lyst til å tape. Om ikke Ronaldo eller Rooney scorer i morgen... neei, faen. For skummelt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sorry, men slike veddemål vil være over linja . Så, no deal. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva med at tapern må være Pool-supporter i en uke (her på forumet altså)? Det innebærer Pool-avatar, Pool-signatur, krangling med United-supporterne, positiv prating om Pool, bruk av ordene "verdens beste" annen hver setning i tillegg til at man skal heie og juble når Pool scorer mål i kamper. Når den uka er ferdig hva skal vi gjøre da, må jo leve med det resten av livet. Nei takk, jeg skyter meg heller i foten for å si det sånn... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Blei kvalm av forslaget ditt banan Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Helt sikkert den liverpool avataren hans som har smittet over på han, stakkars gutt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Han har helt sikkert blitt Pool supporter Han er jo stadigvekk på Pool forumet osv Neida, jeg tuller med deg lille banan Men det forslaget, usj:P Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg vedder på at Ronaldo/Giggs/Nani scorer i morgen. Avatar i en uke. Anyone? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 I hvor mange kamper på rad er det Ronaldo har scoret nå? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg vedder på at Ronaldo/Giggs/Nani scorer i morgen. Avatar i en uke. Anyone? Nani er ikkje med, skadet, men skal være klar til Roma. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 EDIT: Jeg forandrer det til at en av vingene våre scorer altså det er det samme om Ronaldo/Giggs/Nani/Park scorer en av de. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 EDIT: Jeg forandrer det til at en av vingene våre scorer altså det er det samme om Ronaldo/Giggs/Nani/Park scorer en av de. kk, deal. Tar det så enkelt som, men allikevel så avskyelig som pool avatar til den som taper Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har bettet 1000 kroner nå på at United tar CL trofeet Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Odds? Eller veddemål med en kompis? Endret 6. april 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har bettet 1000 kroner nå på at United tar CL trofeet Jeg ville ha ventet til etter tirsdag. Vår odds kan være høyere da.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) EDIT: Jeg forandrer det til at en av vingene våre scorer altså det er det samme om Ronaldo/Giggs/Nani/Park scorer en av de. Nah, tror ikke det. Tror du må ta vekk Ron, ellers er du sikra. Uansett, det er The Game som skal tippe, og vi henger oss med bare og håper at han ikke får inn de. Ikke sant, The Game ? Som vi gjorde sist gang ? Endret 6. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg har jo satt opp mine gulltips: Tevez, Carrick, Giggsy og Anderson. Hvis en av disse putter så vinner moi igjen! Taperen må annonsere i samlivforumet at vedkommende har 8.5 cm lang penis og søker nye guttevenner hahaha. neida Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo Regner med at Rastepusen er med, han har balls nok. Så alle som vil være med, sign up! Betten stenges kl 14. Med sålangt: Raste The Game Edit: Skal på trening nå, så fører opp evt nye deltagere opp når jeg kommer hjem etterpå. Endret 6. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ok, hahaha. Begynner faen meg nærvøs, tanken å skrive det. Uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå