Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hva med at tapern må være Pool-supporter i en uke (her på forumet altså)? Det innebærer Pool-avatar, Pool-signatur, krangling med United-supporterne, positiv prating om Pool, bruk av ordene "verdens beste" annen hver setning i tillegg til at man skal heie og juble når Pool scorer mål i kamper.

Full pakke mao.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med at tapern må være Pool-supporter i en uke (her på forumet altså)? Det innebærer Pool-avatar, Pool-signatur, krangling med United-supporterne, positiv prating om Pool, bruk av ordene "verdens beste" annen hver setning i tillegg til at man skal heie og juble når Pool scorer mål i kamper.

Full pakke mao.

Jeg har skremmende mye lyst til å prøve, men akk så lite lyst til å tape.

Om ikke Ronaldo eller Rooney scorer i morgen... neei, faen. For skummelt.

Lenke til kommentar

Når den uka er ferdig hva skal vi gjøre da, må jo leve med det resten av livet. :ermm:

Nei takk, jeg skyter meg heller i foten for å si det sånn...

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg forandrer det til at en av vingene våre scorer altså det er det samme om Ronaldo/Giggs/Nani/Park scorer en av de.

Nah, tror ikke det. Tror du må ta vekk Ron, ellers er du sikra.

Uansett, det er The Game som skal tippe, og vi henger oss med bare og håper at han ikke får inn de. Ikke sant, The Game ? :D Som vi gjorde sist gang ? ;)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg har jo satt opp mine gulltips: Tevez, Carrick, Giggsy og Anderson. Hvis en av disse putter så vinner moi igjen! Taperen må annonsere i samlivforumet at vedkommende har 8.5 cm lang penis og søker nye guttevenner :D hahaha. neida :p

Taperen(e) må skrive et forholdsvis langt innlegg i pool forumet, som skryter laget og spillerene opp i skyene. Bl.a ønske dem CL pokal mm. Straff nok imo :sick:

Regner med at Rastepusen er med, han har balls nok. Så alle som vil være med, sign up! Betten stenges kl 14.

Med sålangt:

Raste

The Game

Edit: Skal på trening nå, så fører opp evt nye deltagere opp når jeg kommer hjem etterpå. :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...