Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, Chelsea har så flaks. Jeg går amok snart, det er ikke mulig.

Jeg er usikker på om du sikter til sluttresultatet eller en spesiell enkelthendelse, men hvis førstnevnte er tilfelle, tar du i så fall feil. :)

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om du sikter til sluttresultatet eller en spesiell enkelthendelse, men hvis førstnevnte er tilfelle, tar du i så fall feil. :)

Tror de fleste er enige om at Chelsea vant fortjent :) Jeg syntes i alle fall det. Blir ekstra spennende på brua i år ja! måtte det beste laget vinne (det er vel stregt talt oss ;) )

Lenke til kommentar

Hehe. Ja, det blir en svært spennende kamp. Jeg synes også at United spiller best fotball for tiden - og hadde kampen blitt spilt i dag, med den formen C. Ronaldo er i for tiden - hadde dere utvilsomt stukket av med tre poeng og PL-gullet.

Heldigvis kan ting forandre seg.

Lenke til kommentar

1.omg jeg siktet til.:)

Lenke til kommentar

Slike kamper lever sitt eget liv, ingen tvil om det. Jeg gleder meg stort til den kampen!

Raste: Jeg vedder på at enten Rooney, Carrick, Anderson eller Giggs putter i mårra. Den tørr du vel ikke å ta? Kom med forslag på straff til taperen? I have nothing

Lenke til kommentar
Om Rooney virkelig er tilbake i form kan den være skummel. Bytt han ut med en annen (f. eks. Tevez eller Scholes) så kan det bli spennende. Vet fremdeles ikke hva laget blir, men satser på at en av dem spiller.

haha, man skal ha balls for å ta den. Forrige helg hadde jeg på følsen at Tevez kom til å putte og det gjorde han. Tror faktisk at han kan kommer til å gjøre det igjen, men jeg veit at Rooney netter ;) Men for all del: Tevez, Anderson, Carrick eller Giggs - jeg er med på den. For jeg vet også at Anderson netter sitt første i mårra :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...