NightKeeper Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tape ikke City 0-6 mot Chelsea, eller husker jeg helt feil nå? Stemmer det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nå har Shitty hatt noen sjanser, så forundrer meg om dem ikke scorer 1 før pause. Hadde vært fint det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Deja-vú av Boro-kampen dette, gud bedre dette laget har flaks. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fy faen, Chelsea har så flaks. Jeg går amok snart, det er ikke mulig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kampen er død og begravet nå. Pent andre mål av chelski. Har ikke sett hele kampen, men av det jeg har sett så har Shitty sugd og Chelski spillt pen overgangs footy Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 City håpar vel at dei skal vere med å ødelegge for United, med å slå oss i to kampar og la Chelsea stikke av med poenga.. Hadde håpt på ei handsrekning frå byrivalen, men det skal vel godt gjerast. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kan hende at Newcastle borte blir en vanskelig kamp for Chelsea. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Fy faen, Chelsea har så flaks. Jeg går amok snart, det er ikke mulig. Jeg er usikker på om du sikter til sluttresultatet eller en spesiell enkelthendelse, men hvis førstnevnte er tilfelle, tar du i så fall feil. Endret 5. april 2008 av Treblad Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fy faen, Chelsea har så flaks. Jeg går amok snart, det er ikke mulig. Jeg er usikker på om du sikter til sluttresultatet eller en spesiell enkelthendelse, men hvis førstnevnte er tilfelle, tar du i så fall feil. Tror de fleste er enige om at Chelsea vant fortjent Jeg syntes i alle fall det. Blir ekstra spennende på brua i år ja! måtte det beste laget vinne (det er vel stregt talt oss ) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hehe. Ja, det blir en svært spennende kamp. Jeg synes også at United spiller best fotball for tiden - og hadde kampen blitt spilt i dag, med den formen C. Ronaldo er i for tiden - hadde dere utvilsomt stukket av med tre poeng og PL-gullet. Heldigvis kan ting forandre seg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fy faen, Chelsea har så flaks. Jeg går amok snart, det er ikke mulig. Jeg er usikker på om du sikter til sluttresultatet eller en spesiell enkelthendelse, men hvis førstnevnte er tilfelle, tar du i så fall feil. 1.omg jeg siktet til. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Slike kamper lever sitt eget liv, ingen tvil om det. Jeg gleder meg stort til den kampen! Raste: Jeg vedder på at enten Rooney, Carrick, Anderson eller Giggs putter i mårra. Den tørr du vel ikke å ta? Kom med forslag på straff til taperen? I have nothing Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Om Rooney virkelig er tilbake i form kan den være skummel. Bytt han ut med en annen (f. eks. Tevez eller Scholes) så kan det bli spennende. Vet fremdeles ikke hva laget blir, men satser på at en av dem spiller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Om Rooney virkelig er tilbake i form kan den være skummel. Bytt han ut med en annen (f. eks. Tevez eller Scholes) så kan det bli spennende. Vet fremdeles ikke hva laget blir, men satser på at en av dem spiller. haha, man skal ha balls for å ta den. Forrige helg hadde jeg på følsen at Tevez kom til å putte og det gjorde han. Tror faktisk at han kan kommer til å gjøre det igjen, men jeg veit at Rooney netter Men for all del: Tevez, Anderson, Carrick eller Giggs - jeg er med på den. For jeg vet også at Anderson netter sitt første i mårra :D Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Vedder du på det ell The Game? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jah. Den/de som vil vedde i mot, må selv komme opp med en mutual straff for taperen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Får komme på noe iløpet av natten Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Savna meg Raste og Game? Endret 5. april 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nah, egentlig ikke. Hvor har du vært ? Neida, vi alle savner United fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå