Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Pique, O'Shea og Hargreaves er vel alle kompetente spillere som kan bekle henholdsvis stopper, venstre- og høyrebacken?

De funker bra som innhoppere i noen kamper, men se det sånn her. Hvis Brown går og neville ikke funker el får en langdids skade igjen. da hadde det vært godt å han noen som passet godt inn der fast. Owen H passer best på midten og O'Shea er ikke stabil nok. Pique har vist seg god han, men er fortsatt ung og mangler rutine. Brekker en av stopperne beinet el får en alvorlig skade tror jeg det hadde vært godt og hatt litt mer kvalitet der.

Manchester har det beste forsvaret for tiden, men det er fordi de har vært heldige med skader på de 4 sentrale. Var redd det kunne vært værre med Vidic nå, men heldigvis var det ikke værre, for da tror jeg de hadde fått litt mer problemer. Kunne kanskje satt Anderson som back også? hehe Synes den gutten er noe av det mest imponerende jeg har sett på lenge til å være så ung. Veit det ikke hadde noe med saken å gjøre, men måtte bare si det. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neville returns to Man Utd squad

Gary Neville is back in Manchester United's squad for the first time in 13 months for the visit to Middlesbrough.

Bra nyheter, får håpe han holder seg skadefri fremmover :)

Om han gjør det så er det utrolig, håper egentlig at han starter. Boro skal ikke være trussel mot oss egentlig, men han kan få en omgang og skjekke hvordan han greier seg.

Jeg håper inderlig ikke at Brown forsvinner, syns han har kommet seg utrolig bra i det siste. Så ikke minst er han en ekte gutt fra United :)

Lenke til kommentar

Hvis Brown blir (noe jeg håper inderlig på, har alltid likt ham) trenger vi ikke se oss omkring etter en ny klasseback. En backup kanskje, hvis en av de andre forsvarerne skulle komme til å forsvinne i sommervinduet.

Wes har spilt solid i hele år og jeg ser ingen grunn til å hente inn noen erstatter til ham hvis han skulle bestemme seg for å fornye kontrakten sin.

Lenke til kommentar
Neville returns to Man Utd squad

Gary Neville is back in Manchester United's squad for the first time in 13 months for the visit to Middlesbrough.

Bra nyheter, får håpe han holder seg skadefri fremmover :)

Om han gjør det så er det utrolig, håper egentlig at han starter. Boro skal ikke være trussel mot oss egentlig, men han kan få en omgang og skjekke hvordan han greier seg.

Jeg håper inderlig ikke at Brown forsvinner, syns han har kommet seg utrolig bra i det siste. Så ikke minst er han en ekte gutt fra United :)

Jeg sier det igjen Raste, du har alt for store forventninger. Boro har skapt mye hodebry for de andre lagene i år, i tillegg spiller de nå hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg synest ikke vi trenger forsvars spillere. Vi har vert uten Neville hele sesongen og har 8 mål mindre enn nermeste forsvar. Pique fortjener en mye større rolle i klubben. Selv om Brown drar så synest jeg ikke vi trenger flere forsvars spillere.

Lenke til kommentar
Jeg synest ikke vi trenger forsvars spillere. Vi har vert uten Neville hele sesongen og har 8 mål mindre enn nermeste forsvar. Pique fortjener en mye større rolle i klubben. Selv om Brown drar så synest jeg ikke vi trenger flere forsvars spillere.

Det er sant att det har vært utrolig bra i år, men hvis Brown går hvem ville du hatt på den plassen da? Jeg tror ikke neville orker alle kampene?

Lenke til kommentar

Det er sant att det har vært utrolig bra i år, men hvis Brown går hvem ville du hatt på den plassen da? Jeg tror ikke neville orker alle kampene?

Vi har Simpson, Hargreaves og O`Shea som vi har en rekke alternativer.

Lenke til kommentar

Trur nok ikkje at nokon av dei er gode nok til å gå inn i første 11'en med det første, men det sto enelleranna plass at dei var tiltenkt en plass på reserve/førstelagstroppen. Sannsynligvis blir nok den første sesongen litt ta å føle på frå begge partar, finne ut kor gode dei egentlig er osv. Men Rafael er vel kaptein på Brasil sitt u-17 eller u19 så det skal vel vere temmelig bra potensiale på dei.

Lenke til kommentar

Forsåvidt sant det. Men ikkje alle som blir kjøpt inn som er tiltenkt en plass på førstelaget frå go.

Blir spennande å sjå. Håpar også å få sett Rodrigo Possebon i Ligacupen og gjerne med en plass på benken innimellom om det blir 7 innbyttarar. Har valgt en vanskelig posisjon å slå gjennom på (sentral midtbane) men han har ei utrulig ro med ballen, godt overblikk, teknikk og pasningar. Kan bli veldig spennande. (sett han i endel reservekampar)

Lenke til kommentar

De bor i England nå, men kan ikke spille før de er 18. (Fant en artikkel om de)

Hadde vært moro og sett Gary få noen minutter i helgen. Håper bare ikke han har tatt for mye skade av skadene og finner igjen god formen. Hadde vært godt å hatt han i form nå som Vidic er ute.

Er veldig spent på denne kampen nå. Boro skal ikke ta's lett på nå. De er i form og har jo hatt taket på topp klubbene. Ser for meg att det blir 1-2 med mål av Ronaldo og Rio.

Lenke til kommentar
Noen som vet om/naar det vises eventuell reprise av Middlesbrough-kampen? (Mandag ->) Sitter i Madrid naa, saa har ikke sjanse for aa se den. (Reiser hjem soendag.) Har faatt noen til aa ta opp Roma-kampen, men faar ikke noen til aa ta opp Middlesbrough. Anyone?

Last den ned fra fbtz.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...