fakey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Liverpool er verdens beste lag, det er verdens beste klubb og den stolteste tradisjonen. Ingen har finere drakter enn oss, og ingen kan vise til samme stemning på stadion som oss. Vi har verdens beste spiss i Torres, og verdens beste spiller i Gerrard. Benites er verdens beste taktiker Ble gutta inne på KopForum mishandla som barn? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Liverpool er verdens beste lag, det er verdens beste klubb og den stolteste tradisjonen. Ingen har finere drakter enn oss, og ingen kan vise til samme stemning på stadion som oss. Vi har verdens beste spiss i Torres, og verdens beste spiller i Gerrard. Benites er verdens beste taktiker Ble gutta inne på KopForum mishandla som barn? Alt dette til tross, 18 år uten å vinne hjemlig liga. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå må du ikke ta saken ut av sammenheng!! http://liverpool.no/forum/t/1670.aspx Innlegget hans var faktisk meget godt, det handler om å elske fotball og å elske et lag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Fakey: Du er urovekkende mye på KopForum syntes jeg Æddabædda Edit: Alastor også!! Skremmende tedenser dette her. Leser alle her daglig på disse liverpool sidene eller? I sure don't Endret 3. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Keep your friends close - your enemies closer. Håper ikke spillerne tar seieren for gitt og forventer en enkel kamp på onsdag. Vi har et godt utgangspunkt, men oppgjøret er langt fra over. Dette har vel både Evra og Fergie sagt i media nå, og jeg håper bare alle spillerne virkelig tar det innover seg. Vil ikke ha noen fadese nå - jeg har lyst på CL-trofeet! Håper dessuten vi ikke legger oss bakpå hele kampen, men går for (stor)seier i returoppgjøret i kjent Man Utd-stil! Goscinny Endret 3. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fakey: Du er urovekkende mye på KopForum syntes jeg Æddabædda Edit: Alastor også!! Skremmende tedenser dette her. Leser alle her daglig på disse liverpool sidene eller? I sure don't Jeg fant ut at jeg skulle søke opp innlegget og se hva det var . Og det var det jo godt jeg gjorde, siden innlegget faktisk var tatt ut av sammenhengen? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Alastor er herved unnskyldt, men banan har fortsatt et forklaringsproblem Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fakey, Fakey, Fakey, blitt Pool supporter eller? Neida, tuller med deg Jeg håper at dem ikke tar noe for gitt på onsdag, blir tøff match tror jeg. Jeg satser uansett på en ny storseier da Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå må du ikke ta saken ut av sammenheng!! http://liverpool.no/forum/t/1670.aspx Innlegget hans var faktisk meget godt, det handler om å elske fotball og å elske et lag. Du vet godt at jeg leser ting slik jeg har lyst til å lese det. Sikkert et fint innlegg, ikke at jeg ble rørt, men starten var ihvertfall latterlig Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Alastor er herved unnskyldt, men banan har fortsatt et forklaringsproblem Jeg leser de fleste forum for engelske klubber. United, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Everton, City, Tottenham i tillegg til Barcelona og Roma sine. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.break.com/index/soccer-player-b...ding-place.html Tidenes selvmål! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fy faen, drit fint. Så kaldt. Hahhahahaah Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.break.com/index/soccer-player-b...ding-place.html Tidenes selvmål! haha, bra skudd det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Synger supporterne faktisk denne?: Adebayor Adebayooor your dad washes elephants and your mum is a whore Den sangen skammer jeg meg over Vel det er bare en av hundre. Om vi ikke kan gjøre narr av opprinnelse, utseende, oppførsel, episoder o.l blir det veldig kjedelig å gjøre narr av motstanderene. Selv om siste linja kan man spare seg for. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 "Liverpool-stjernen Javier Mascherano må sone ytterligere to kamper for det røde kortet mot Manchester United." http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.5289205 Tror nesten ikke mine egne øyne. Trodde slikt bare skjedde United-spillere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Synger supporterne faktisk denne?: Adebayor Adebayooor your dad washes elephants and your mum is a whore Den sangen skammer jeg meg over Vel det er bare en av hundre. Om vi ikke kan gjøre narr av opprinnelse, utseende, oppførsel, episoder o.l blir det veldig kjedelig å gjøre narr av motstanderene. Selv om siste linja kan man spare seg for. Må faktisk innrømme at jeg dro på smilebåndet når jeg leste sangen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/provoserer_saf Hva syns vi om dette? Jeg mener hvis dette er sant, så burde Hargreaves å absolutt ta seg sammen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 To stk innlegg fjernet. MVH KVTL Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva syns vi om dette? Jeg mener hvis dette er sant, så burde Hargreaves å absolutt ta seg sammen. Syns det virkar litt rart, men det kan jo evt forklare enkelte ting. Eg har likevel trua på Hazza til neste sesong, både med viktigare rolle i laget og enda bedre spel, men som du seier, dersom dette stemmer så må han skjerpe seg. Skulle forresten ikkje tru at ting var mindre strukturert i Bayern, menmen Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg håper ikke det er tilfelle, isåfall burde han sjerpe seg med en gang. Han kan ikke vente seg spesialbehandling. Det hjalp jo å be for Vidic Skadeomfange ble jo ikke så stort som fryktet, phew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå