Nutjob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 HUH! Nå vart eg letta. Vidic, for ein mann Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gode nyheter angående Vidic, og kanskje det gjør han godt med en liten pause. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 MM! Veldig gledelig nyhet, rekker vel akkurat Chelsea. Fikk drakten min med Vidic på ryggen i posten i dag . Goscinny Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gode nyheter angående Vidic, og kanskje det gjør han godt med en liten pause. Det er sant. Han har vel så og si spilt kontinuerlig. Men som sagt så sblir det en del kamper uten han, men han rekker avslutningen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Irritert på Real Madrid, Kan aldri den klubben la oss være i fred. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Veldig gode nyheter Nå ble jeg positivt overrakset! Hva tenker folket om 'Boro kampen på Søndag? De har spillt veldig godt mot topplagene i år, selv om poengene har uteblitt. Jeg tror faktisk at den kampen blir vanskeligere enn Roma oppgjøret. Real Madrid = Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Irritert på Real Madrid, Kan aldri den klubben la oss være i fred. Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vi er veldig gode på hjemmebane, men vi bør se opp for Boro, De er blitt en giant killer i det siste. Dog jeg tror at vår hjemme form blir for vanskelig. Det skal heller ikke være nødvendig å spare spillere foran Roma kampen, men det er kanskje noen som trenger litt hvile etter kampen i Roma. Håper vi topper laget, går ut i hundre og har avgjort kampen utover i andre omgang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Irritert på Real Madrid, Kan aldri den klubben la oss være i fred. Du er ikke den eneste you got that right Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spilles nok på Riverside gett Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kanskje en ide å hente inn en stopper i sommer? Er vel begrenset hvor mange sesonger Neville har igjen også, så det begynner å bli tynt bak der. Edit: Tror Kompany, som for øyeblikket spiller i Hamburg kunne vært en aktuell kandidat. Endret 3. april 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Pique/Evans er talenter som kan funke som backup. Høyreback derimot, det trengs. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Pique/Evans er talenter som kan funke som backup. Høyreback derimot, det trengs. ja kanskje.. men tror dere at det er en sjanse for at neville starter som høyreback og brown går inn som midstopper mot boro? eller er det for tidlig for nevo? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spilles nok på Riverside gett Er det borte??!!?? Da blir det en annen sak. Da bør vi toppe laget. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Spilles nok på Riverside gett Er det borte??!!?? Da blir det en annen sak. Da bør vi toppe laget. jess borte... vi banket jo de 4-1 hjemme, da det spesielle målet av tevez tok plass når rooney ga han en utrolig pasning med hælen også nani sitt mål fra litt distanse Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Pique/Evans er talenter som kan funke som backup. Høyreback derimot, det trengs. ja kanskje.. men tror dere at det er en sjanse for at neville starter som høyreback og brown går inn som midstopper mot boro? eller er det for tidlig for nevo? Tror heller på Hargreaves på høyrebacken. Eller O´Shea. Men det kan hende han får benkplass og noen minutter på slutten Endret 3. april 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er redd moren til Ronaldo kan ha en stor påvirkning om han drar til Real eller ikke. Ihvertfall, så hater jeg Real Madrid. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Irritert på Real Madrid, Kan aldri den klubben la oss være i fred. Du er ikke den eneste you got that right E jo ikkje so rart at dei har lyst på verdens beste spiller då men.. men ja, dei e forbanna irriterande Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er redd moren til Ronaldo kan ha en stor påvirkning om han drar til Real eller ikke. Ihvertfall, så hater jeg Real Madrid. Isåfall hater jeg mora til Ronaldo.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er redd moren til Ronaldo kan ha en stor påvirkning om han drar til Real eller ikke. Ihvertfall, så hater jeg Real Madrid. Har hun sagt det da? Typisk oppspinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå